V stredu 1. marca o 15.30 vás pozývame do Cafe Ziegelfeld na WORKSHOP, kde si môžte vypočuť tipy od skúsených absolventov súťaže, poroty, ale aj rady, ako si čo najefektívnejšie poradiť s časom, alebo akými postupmi si pomôcť pri vypracovaní zadania.
Dovtedy sa stále môžete registrovať do Young Lions 2023. Otvorených je 6 kategórií. Digital, Print, Media, PR, Film a Marketers.
O spustení registrácie v kategórii DESIGN sa ešte rozhoduje a budeme o nej informovať dostatočne včas
Súťažiť môžu dvojčlenné tímy zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).
Tí najlepší v jednotlivých kategóriách postúpia do medzinárodného kola súťaže a zažijú naživo 70. ročník najväčšieho festivalu kreativity Cannes Lions 2023, ktorý sa uskutoční 19.-23. júna 2023. Viac sa dozviete v pravidlách súťaže.
Ak stále váhate s registráciou, prečítajte si rozhovory s účastníkmi súťaže a ich pohľad, prečo sa sa oplatí to vyskúšať. Všetci hovoria, že by do toho išli opäť.
Z Cannes budete ťažiť ešte dlho, my sme si aj vďaka Young Lions založili Kreatívnu Dvojicu
Ondrej Kořínek: Prvý slovenský Young Lion odporúča: Choďte do toho a užite si to
Juraj Kováč: Ak vyhráte, zviditeľníte sa pred brandžou a LinkedIn vám bude horieť
Roman Roj: Možnosť zažiť Cannes Lions je pre mňa hodnotnejšia cena ako Zlatý klinec
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Media - Telekom
PR - Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko
FILM: BRATISLAVA TOURIST BOARD
MARKETERS: TV JOJ
Mediálni partneri súťaže:
Pretlak
StartitUp
Shutterstock