Titul pre najúspešnejšiu agentúru získala SKPR za najviac bodov podľa počtu získaných ocenení a shortlistov. Na druhom mieste skočnila agentúra Seesame a na treťom 1st CLASS AGENCY.
SKPR STRATEGIES získala na tohtoročnom oceňovaní najlepších PR projektov PROKOP 4x zlato, 1x striebro, 3x bronz za tieto práce:
zlato:
Projekt: Thinkpad - 30 rokov inovácií, pre klienta: Lenovo
Kategória: BUSINESS TO CONSUMER PR (B2C)
Projekt: Centova diéta, v spolupráci s Wiktor Leo Burnett, pre klienta: Lidl Slovenská republika
KATEGÓRIA CREATIVITY IN PR
Projekt: Zaostrené na PODEĽ SA A POMÔŽ, v spolupráci s Wiktor Leo Burnett, pre klienta: Lidl Slovenská republika
KATEGÓRIA INTEGRATED CAMPAIGN
Projekt: Pozdravy z USA, pre klienta: Simplicity
KATEGÓRIA SMALL BUDGET
striebro:
Projekt: Lidl nám to zrátal, v spolupráci s Mazars Slovensko, pre klienta: Lidl Slovenská republika
KATEGÓRIA DATA IN PR
bronz:
Projekt: Tváre hodnôt, v spolupráci s Robert Slovák a jeho priatelia, pre klienta: Lidl Slovenská republika
KATEGÓRIA INTERNAL COMMUNICATION/EMPLOYEE BRANDING
Projekt: Deň, keď Dubaj patril Slovensku, v spolupráci s Mertel Agency, pre klienta: Ministerstvo hospodárstva SR
KATEGÓRIA TRADITIONAL MEDIA PR
KATEGÓRIA POLITICKÁ KOMUNIKÁCIA, POLITICKÉ PR, PUBLIC AFFAIRS
Projekt: Deti v núdzi musí byť vidieť, v spolupráci RESPECT APP, pre klienta: Úsmev ako dar
KATEGÓRIA NONPROFIT PR