MT Biker kampaň: Poď na bike
StoryEditor

„Poď na bike!“ vyzýva MTBIKER vo svojom prvom TV spote

03.04.2023, 16:28
Autor:
redred

Svoj úplne prvý televízny spot zveril MTBIKER do rúk agentúry TRIAD.

Najväčší cyklistický portál na Slovensku, MTBIKER, doteraz poznali hlavne vymakaní cyklisti. A to aj vďaka tomu, že na svojej platforme združujú celú cyklistickú komunitu na Slovensku.

Ale nový bike či cyklistické vybavenie tam zoženie aj pani Janka z menšieho mesta, ktorá dochádza do práce na bicykli či Matúš, ktorý sa naposledy bicykloval na základke. A tak v MTBIKER padlo rozhodnutie, že je načase osloviť širokú cieľovú skupinu.

Ako uviedla Zuzana Martiniaková, copywriterka agentúry TRIAD „Kreatívny tím sme zostavili z ľudí, ktorí sú aktívni cyklisti, ale aj takých, ktorí už roky na bike-u nesedeli. Na začiatku spolupráce s MTBIKER 50 % tímu rozoznávalo bicykle len podľa farby. Dnes 100 % tímu pozná výrazy ako mlieko, vidlica či opica a hlavne si všetci spievame „Poď na bike!“ Veríme, že rovnaký efekt zanechá náš spot aj na zvyšku Slovenska.“

Agentúra zvolila prístup, v ktorom nevyzdvihuje technické špecifiká produktov, ale prináša „reklamu na bicyklovanie“, v ktorej sa nájde každý a bude mať chuť okamžite sadnúť na bike.

„Chceli sme spraviť kampaň, v ktorej sa „uvidí” čo najviac ľudí. Každý má ten svoj dôvod, prečo by mohol alebo by sa občas mal previesť na bicykli. Či už zo zdravotných dôvodov, alebo len tak pre radosť z pohybu. Preto sme prišli s ideou „Poď na bike!“, v ktorej rôzne persóny riešia každodenné patálie tým, že vysadnú na bicykel.” vysvetľuje Michal Mazan, Art Director z agentúry TRIAD.

V spote nájdu svojho zástupcu aj blázni do cyklistiky. Imroman, ambasádor značky MTBIKER, stvárnil jednu z postáv.

„Tvorba prvého TV spotu bola pre nás ozajstným zážitkom. Veríme, že netradičný vizuál, správna dávka humoru a chytľavá melódia sú správne ingrediencie, ako predstaviť značku širokému publiku. A skvelé ohlasy máme aj u našej cyklo-komunity.“ hovorí Slavomír Tomík, Marketing & creative consultant, MTBIKER & MTHIKER.

Produkciu zastrešili Globe production s režisérom Lubošom Rezlerom. A celému deju dáva ten správny náboj aj hudba, ktorú zložil Oliver Fillner.

 

VIZITKA KAMPANE:

Produkcia: Globe production

Réžia: Luboš Rezler

Klient: MTBIKER, Slavomír Tomík, Jakub Dudík

Hudba: Oliver Fillner

Fotograf: Patrik Matejčík

Agentúra: TRIAD

Chief Creative Officer: Vlado Kurek

Creative Director: Matúš Hliboký

Strategy Director: Martin Woska

Strategist: Ján Papač

Art Director: Michal Mazan

Account: Martina Bátorová

Account Director: Katarína Poláková

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Michal Mazan

 

01 - Modified: 2024-11-11 15:08:09 - Feat.: - Title: Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja" 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 11:56