Experti ADMA radia, ako zvýšiť konverziu na webe či e-shope
StoryEditorZvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií)
Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.
Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION
02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
03 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
04 - Modified: 2023-12-19 12:40:34 - Feat.: - Title: Slovenské e-shopy medziročne rástli, koncom roka očakávajú vyššie tržby
05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia