StoryEditor

Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií)

11.05.2023, 16:49
  • Aké postupy a nástroje sa vám osvedčili pri zvyšovaní konverzného pomeru na webstránke alebo e-shope?
  • Peter Šándor z Hype hovorí: " Spomenul by som, ako je nastavený košík a checkout. Či je to jednoduché, intuitívne, či platobné podmienky vyhovujú zákazníkom...
  • Dávid Žiaran zo Zaraguza: Ako najúčinnejší nástroj sa preukázal Hotjar. Okrem heatmapy a kvantitatívnych dát dokáže aj odhaliť chyby layoutu.
  • Viktor Buday z SCR interactive: Prvým spôsobom je akvizícia relevantnejších návštevníkov webu, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť na splnenie konverzie.

Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.

Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 07:21:40 - Feat.: - Title: Je AI naozaj revolúciou vo vyhľadávaní? Aké riziká so sebou prináša a čo sa bude musieť stať s legislatívou? (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2023-04-18 10:44:52 - Feat.: - Title: Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií) 03 - Modified: 2023-04-13 14:19:45 - Feat.: - Title: PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2023-05-10 07:20:52 - Feat.: - Title: Začína sa nová éra vyhľadávania na internete. Stratí SEO svoj význam?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2023 08:47