StoryEditor

Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií)

11.05.2023, 16:49
  • Aké postupy a nástroje sa vám osvedčili pri zvyšovaní konverzného pomeru na webstránke alebo e-shope?
  • Peter Šándor z Hype hovorí: " Spomenul by som, ako je nastavený košík a checkout. Či je to jednoduché, intuitívne, či platobné podmienky vyhovujú zákazníkom...
  • Dávid Žiaran zo Zaraguza: Ako najúčinnejší nástroj sa preukázal Hotjar. Okrem heatmapy a kvantitatívnych dát dokáže aj odhaliť chyby layoutu.
  • Viktor Buday z SCR interactive: Prvým spôsobom je akvizícia relevantnejších návštevníkov webu, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť na splnenie konverzie.

Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.

Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-03 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky 02 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 03 - Modified: 2025-10-22 05:54:59 - Feat.: - Title: ui42 predstavuje nové kreatívne oddelenie. Do vedenia nastupujú Ondrej Kořínek a Adam Hudeček 04 - Modified: 2025-10-03 13:49:24 - Feat.: - Title: ADMA názor: Základom omnichannel je poznanať svojho zákazníka 05 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 06:28