Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.
Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne
02 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?
03 - Modified: 2024-06-24 10:11:18 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group sa rozširuje o VOLIS International
04 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
05 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION