StoryEditor

Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií)

11.05.2023, 16:49
  • Aké postupy a nástroje sa vám osvedčili pri zvyšovaní konverzného pomeru na webstránke alebo e-shope?
  • Peter Šándor z Hype hovorí: " Spomenul by som, ako je nastavený košík a checkout. Či je to jednoduché, intuitívne, či platobné podmienky vyhovujú zákazníkom...
  • Dávid Žiaran zo Zaraguza: Ako najúčinnejší nástroj sa preukázal Hotjar. Okrem heatmapy a kvantitatívnych dát dokáže aj odhaliť chyby layoutu.
  • Viktor Buday z SCR interactive: Prvým spôsobom je akvizícia relevantnejších návštevníkov webu, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť na splnenie konverzie.

Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.

Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 04 - Modified: 2023-12-19 12:40:34 - Feat.: - Title: Slovenské e-shopy medziročne rástli, koncom roka očakávajú vyššie tržby 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 14:15