Experti ADMA radia, ako zvýšiť konverziu na webe či e-shope
StoryEditorZvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií)
Bez merateľného plnenia cieľa nemôže fungovať žiaden biznis. Sledovanie efektivity je základom analýzy úspešnosti podnikania. Konverzia pritom môže mať rôznu podobu – registrácia používateľa, vyplnenie formulára, otvorenie chatu či samotný predaj.
Experti ADMA poradia, čo im na zvýšenie konverzného pomeru funguje najlepšie.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 58% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-03 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky
02 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri
03 - Modified: 2025-10-22 05:54:59 - Feat.: - Title: ui42 predstavuje nové kreatívne oddelenie. Do vedenia nastupujú Ondrej Kořínek a Adam Hudeček
04 - Modified: 2025-10-03 13:49:24 - Feat.: - Title: ADMA názor: Základom omnichannel je poznanať svojho zákazníka
05 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka