Uvedomujete si, že v dnešnej dobe je komunikačný reflektor namierený na 360 stupňov, takže čokoľvek poviete alebo napíšete sa môže dostať ku komukoľvek vo vašom okolí?
Samozrejme uvedomujem si to a dosť nepríjemné to pre mňa bolo, keď Index na začiatku roka vydal zbierku mojich vyjadrení v článku. K danej téme sa ma neopýtali ani slovo a zhrnuli len moje výroky. Ako sa človek vyvíja, tak ťažko sa dá nadviazať na výroky spred 14 rokov a spojiť to s vyjadrením, ktoré bolo dva mesiace dozadu. Je tam nejaký posun a z tohto hľadiska nie je takáto komunikácia úplne fér. Nepríde mi v poriadku, že je to tak poskladané, pripomína mi to taký výpalnícky list, kde sú povystrihované slová a zlepené podľa toho, čo sa komu hodí. To je 360-stupňová komunikácia, kedy sa vlastne nedá ani dávať si pozor na to, kto a kde zneužije moje výroky v úplne inom kontexte.
Komunikácii s médiami a verejnosťou venujete dosť času. Stále máte také zapálenie pre túto oblasť?
Veľmi rád komunikujem, niekedy ma až dokonca fascinuje a nadchýna „hádať sa za určité pravdy.“ V komunikácii sa veľmi často používa klišé, je to tak zaužívané, lebo napríklad nejaký podnikateľ je zlý a pôsobí ako finančný žralok. Táto forma komunikácie neveští nič dobré, preto ma baví búrať mýty....
Zostáva vám 85% na dočítanie.