Prvý z dvojice spotov odkazuje na obľúbenú číselnú lotériu LOTO. Pred kamerou sa ukázal, okrem iných, aj Zoltán Gőgh, ktorý je známym jazdcom na flyboarde. V tomto čase sa do vysielania dostal aj spot „Žeby žreby“, v rámci ktorého TIPOS promuje obľúbené stieracie žreby.
Koncept oboch reklám kreatívne zastrešila a zrealizovala agentúra MullenLowe GGK. „TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., sa vo svojich nových reklamných spotoch rozhodla zamerať na dvojicu najúspešnejších produktov v našom portfóliu. Číselná lotéria LOTO už roky patrí medzi tie najobľúbenejšie hry Slovákov. Populárne sú aj stieracie žreby, ktoré sa ako darčeky stali súčasťou nezabudnuteľných udalostí – svadieb či rôznych osláv,“ povedala hovorkyňa spoločnosti TIPOS Adriana Podobová.
Číselná hra LOTO šíri radosť
Kampaň LOTO výhercovia šíria radosť rozvíja dlhodobý komunikačný koncept – Radosť má mnoho podôb. TV spot bol postavený na insighte z medzinárodného výskumu, v ktorom vedci zistili, že výhercovia lotérií si peniaze najviac užijú, keď ich zdieľajú so svojimi blízkymi. Tomu zodpovedá idea reťazového šírenia radosti v rámci najbližšej rodiny. Vďaka výhre mladého páriku si užíva každý člen a všetci spolu.
Vizitka kampane LOTO
Produkcia: Right&Stuff | STORYTELLERS
Réžia: Paulína Mačáková
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Hudba: Ofer Koren – Sax Party
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka
Strategy: Róbert Cyprich, Jakub Straka
Account Director: Patrik Stantien
Head of Art: Braňo Mladý
Copywriter: Mário Lapoš
Žeby žreby? Jedine tie od TIPOSu!
V nasledujúcich týždňoch na televíznych obrazovkách uvidíme aj spot „Žeby žreby“, ktorý metaforicky pracuje s otázkou: Čo je ten ideálny dar pre vašich blízkych? Odpoveďou je rečnícka otázka "Žeby žreby?" Žreby sú darček, ktorý dáva nádej a nezapadne prachom, ako niečo hmotné a nie podľa gusta obdarovaného.
V hlavných úlohách sa vo vtipnom spote „Žeby žreby“ ukážu obľúbení herci – Peter Kadlečík, Bronislava Kováčiková a Adam Jančina. Na scéne sa objavilo celkovo 22 účinkujúcich vrátane komparzu.
Vizitka kampane ŽEBY ŽREBY
Produkcia: Right&Stuff | STORYTELLERS
Réžia: Max Turek
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Hudba: No Clouds in the Sky, Bobby Cole (PRS)/Award Winner, Milo Deering (BMI)/Eine Kleine Nachtmusic: Romanze Andente, Worldwife Public Domain
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka
Strategy: Róbert Cyprich, Jakub Straka
Account Director: Katarína Prikler
Head of Art: Braňo Mladý
Copywriter: Mário Lapoš