Sociálna sieť LinkedIn oslavuje už 20 rokov. Založili ju pôvodne ako online trh práce. Stretávali sa tu na jednej strane zástupcovia HR komunity, headhunteri a personálne agentúry a na strane druhej uchádzači o prácu. Išlo najmä o IT profesie, ale významné zastúpenie mali aj top manažérske a odborné roly naprieč odvetviami. Ako sa LinkedIn vyvíjal, postupom času sa na tejto sieti stretávalo čoraz viac biznisovo naladených ľudí – obchodníkov, marketérov, konzultantov, majiteľov a riaditeľov firiem, ale aj politikov.
Tento mix dal základ novému potenciálu LinkedIn – smerom k budovaniu firemných a osobných značiek, k šíreniu informácií smerom ku klientom, k médiám a najmä k networkingu. Aktuálne sa LinkedIn škáluje aj ako vzdelávacie médium, kde pod značkou LinkedIn Learning ponúka platené odborné vzdelávanie a rôzne školenia. Táto platforma sa teší pomerne veľkej obľube aj na Slovensku. Vo väčších firmách a korporáciách sú LinkedIn Learning kurzy využívané ako jeden z možných benefitov pre zamestnancov.
Obchodný potenciál
Celosvetová návštevnosť LinkedInu je podľa The Social Shepherd okolo 134,5 milióna používateľov denne. V porovnaní s inými sociálnymi sieťami sa môže toto číslo zdať pomerne malé, ale pozrite sa ešte raz – 134,5 milióna obchodne orientovaných používateľov denne na jednom mieste. Svetovo má LinkedIn viac ako 875 miliónov zaregistrovaných používateľov, na Slovensku ich je okolo 550-tisíc....
Zostáva vám 85% na dočítanie.