Tatra banka v spolupráci s This is Locco pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku.
StoryEditor

Tatra banka pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku s influencerkou Bejby Blue

29.06.2023, 16:58
Autor:
redred

V utorok 27. júna 2023 zažilo Hodžovo námestie v Bratislave prvý hudobný AR performance na Slovensku. V rozšírenej realite vystúpila Bejby Blue spoločne s raperom Porsche Boyom.

Podujatie bolo súčasťou študentskej kampane, ktorej odkazom je "Zabudni na hejt a rozšír svoju realitu.“ Vďaka AR technológii môžu tento rok fanúšikovia konečne stretnúť Bejby Blue v reálnom svete.

Na Hodžovom námestí to naozaj žilo!

Bejby Blue nadviazala po Dalybovi a Glebovi spoluprácu s ďalším raperom – Porsche Boyom. Spolu vytvorili skladbu "Ty a Ja/No Hate Song," ktorú predstavili prostredníctvom AR technológie 27. júna na Hodžovom námestí v Bratislave.

Na námestí to naozaj žilo, na release nového songu a AR performance priamo pred centrálou Tatra banky sa prišlo pozrieť mnoho mladých ľudí a veľké zastúpenie mala aj staršia generácia. Moderovania sa ujal známy slovenský YouTuber Expl0ited spolu s Porsche Boyom. Priamo na mieste prebiehala aj súťaž o unikátny NO HATE merch a sladkou bodkou bola modrá cukrová vata pre všetkých návštevníkov podujatia.

Celá udalosť má veľký úspech aj po skončení akcie – za všetko hovoria desiatky fotografií a stories na sociálnych sieťach, stovky reakcií a stovky prehratí nového songu na YouTube len za necelých 24 hodín od jeho releasu!

Prečo práve téma hejtu, vysvetlila Milada Halová, riaditeľka odboru brand manažmentu v Tatra banke: „Hate na sociálnych sieťach je problém, s ktorým sa mladí stretávajú každý deň. Pritom vo svete bez hejtu je toho oveľa viac - viac názorov, viac rôznych ľudí, viac odvahy byť sám sebou. Spojenie tejto témy a AR je o to silnejšie, pretože kto sa v takomto svete rozhodne žiť, rozšíri svoju realitu o nové zážitky a inšpirácie.“

Vyjadrenie dopĺňa Juraj Kováč, Creative & Strategy Director v agentúre This is Locco:

„Gen Z veľmi citlivo reaguje na autentický obsah a na témy, ktoré sa ich priamo týkajú. Čím viac sa s témou zžijú, tým skôr začnú značke veriť – a hejt je niečo, čím sú mladí ľudia v online svete obklopení dennodenne. Ísť s Bejby do rozšírenej reality bola jasná voľba – AR technológia je všadeprítomná aj na sociálnych sieťach, vo filtroch na Instagrame, TikToku či v rôznych face appkách, takže ju mladá generácia dobre pozná a vie ju používať.“

image

Bejby Blue

Unikátny AR performance môžete zažiť až do 25. júla

AR performance si môžete prísť pozrieť na Hodžovo námestie alebo kdekoľvek sa práve nachádzate, stačí na to mobilný telefón a pripojenie na internet. Zážitok bude dostupný do 25. 7. 2023.

O spustení koncertu stačí namieriť svoj mobil na budovu centrály Tatra banky na Hodžovom námestí a vychutnať si tento jedinečný immersive zážitok. Pre spustenie a viac informácií kliknite na tatraacademy.sk.

Okrem koncertu môžete vyskúšať aj AR filter na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a TikTok s názvom „Bejby Blue NO HATE“, vďaka ktorému môžeme posolstvo no hate šíriť spoločne.

K inovatívnosti použitej AR technológie sa vyjadril aj Adam Rajnoha, CEO, YORD – VR & AR & Metaverse Studio: „Použitá bola technológia WebAR a jej úplne nové rozšírenia ako segmentácia oblohy, ktorá je v tejto podobe na trhu len pár mesiacov. Implementované boli taktiež viaceré nástroje umelej inteligencie, ktoré celkovo posúvajú inovatívnosť prevedenia koncertu na svetovú úroveň.“  

Bejjby Blue, prvá slovenská digitálna influencerka, predstavuje ambasádorku a tvár študentských kampaní Tatra banky už od roku 2020. Nie je však len marketingovou osobnosťou, ale medzi mladými šíri aj dôležité posolstvá. Vyzýva k zmysluplnému tráveniu času v digitálnom i reálnom priestore. Motivuje mladých, aby si plnili svoje sny a vytvárali budúcnosť podľa vlastných predstáv.

Nevyhýba sa ani témam, ako je zodpovednosť a udržateľné správanie. V aktuálnej kampani Bejby Blue upozorňuje na nenávistné komentáre na sociálnych sieťach, ktoré môžu mladých odradiť slobodne tvoriť a prejavovať sa. Cieľom kampane je pomôcť šíriť pozitivizmus a prekričať hejterov. Jej súčasťou bude aj AR filter, ktorý má pomôcť šíriť na sociálnych sieťach myšlienku bez nenávisti.

Pod kreatívnu časť kampane sa už štvrtý rok podpísala agentúra This is Locco. Technologické riešenie pripravilo AR&VR štúdio Yord, ktoré pôsobí v Prahe a už viac ako 8 rokov tvorí jedinečné zážitky vo virtuálnej a rozšírenej realite. Event a produkciu eventu zabezpečili Sorry We Can.

01 - Modified: 2024-12-18 12:48:57 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť 02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2024 15:54