Podujatie Faster Than a Train si vlani získalo veľkú pozornosť nielen cyklistickej verejnosti, ocenila ho aj porota na reklamnom festivale Zlatý Klinec. O tom, ako event vznikal, viac prezradil autor tejto myšlienky Creative Director agentúry Mannschaft Matúš Kvas.
„Som hobby cyklista a rodák z Dolného Kubína. Už dlhšie si všímam, že komunita cestných cyklistov je veľmi silná a samotný šport narástol. Spôsobila to na jednej strane popularita Petra Sagana, na ktorú nadviazala pandémia, keď sa nedalo robiť takmer nič, a vtedy cyklistike prepadlo veľa ľudí. Ja som bol jeden z nich, všetky voľné chvíle som využíval na bicykel. Je to zábava a veľké psychické uvoľnenie.“
Ešte ako študent často cestoval z Bratislavy domov na Oravu vlakom. Kto pozná tento región, vie, že rýchlik stojí v Kraľovanoch a potom treba prestúpiť...
Zostáva vám 85% na dočítanie.