Šport nielenže prináša do našich životov vzrušenie a adrenalín z hry, ale je aj dôležitou súčasťou podnikania a marketingu. Ten je doslova fenoménom s nevyužitým potenciálom. Svetové značky vedia, že prepájať sa so športom im môže priniesť benefity, ktoré nikde inde nenájdu. Prečo je však na Slovensku stále v plienkach? Prečo má väčšinou len podobu loga na drese, prilbe, mantineli? Ako by sa mohol robiť efektívnejšie?
V prílohe Stratégií, ku ktorej ste sa práve dostali, sa snažíme ukázať, čo sa so športom a s jeho spojením so značkami dá dokázať. Niekedy aj za menej peňazí, ako by ste predpokladali. Veď kto iný ako športovci alebo kluby vie osloviť také veľké publiká a vyvolať pozornosť? Mimochodom, pozornosť a angažovanosť je to, čo sa v súčasnom marketingu mimoriadne cení a o čo bojujú všetci zadávatelia. Ak stále váhate, či sa stať súčasťou športových príbehov a cez ne si tvoriť vzťahy so zákazníkmi, ste na správnej adrese.
Tohtoročná príloha Stratégií Športový marketing je plná analýz, rozhovorov a pozitívnych príkladov partnerstiev, ktoré šliapu ako hodinky.
Jednotlivé články vám budeme prinášať postupne aj online. Ak si chcete stiahnuť prílohu Športový marketing 2023, môžete tak urobiť TU.