StoryEditor

O2 bude v lete učiť ľudí ako správne dýchať

17.07.2023, 10:08
Autor:
redred

O2 štartuje letnú kampaň, v ktorej chce pomôcť so zvládaním stresu pomocou jednoduchých dychových cvičení. Základným prvkom televízneho spotu je zadržanie dychu stvárnené metaforickým vstupom do vodnej steny. 

Letná kampaň O2 nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“, ktoré operátor predstavil už začiatkom roka. Koncept kreatívne zastrešila a zrealizovala agentúra TRIAD Advertising.

„Po mimoriadne stresujúcom období globálnych udalostí a iných vážnych tém posledných rokov, pociťuje v súčasnosti, podľa nášho prieskumu, až 70 percent ľudí stres, prípadne zažilo pocity úzkosti. Aj preto chceme v novej kampani a aj v samotnom TV spote ponúknuť ľuďom rýchly návod ako sa prostredníctvom správneho dýchania dostať do väčšej pohody a pokoja,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.

Spoločne s O2 sme hľadali spôsob ako najlepšie naplniť misiu značky a posolstvo „Pretože nám záleží,“ pokračuje Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD. „S klientom sme sa zhodli, že našou cestou je iba nehovoriť o pomáhaní, ale skutočne to robiť. Preto sme sa ponorili do témy duševnej pohody.“

Táto téma je veľmi široká a dá sa s ňou pracovať dlhodobo. V prvej kampani sa preto O2 sústredí na správne dýchanie. Práve dýchanie je jednoduchá a účinná metóda ako si pomôcť v okamihoch, keď sa človek potrebuje upokojiť alebo sústrediť. Cieľom celej kampane je predstaviť silu správneho dýchania a priviesť ľudí na stránku dychajte.o2.sk, kde sa so skúseným dýchacím coachom Jakubom Chudým naučia ako si pomôcť.

Téma duševnej pohody je mimoriadne aktuálna a je v súlade s dlhodobou stratégiou značky. Fakt, že aktuálna kampaň je o dýchaní a prináša ju O2, teda symbol pre kyslík, je príjemným bonusom,“ povedal Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer.

Základným prvkom televízneho spotu je zadržanie dychu, stvárnené metaforickým vstupom do vodnej steny. Mimoriadne technicky náročné natáčanie prebiehalo v štvormetrovom bazéne a do jednotlivých úloh museli byť obsadení len veľmi skúsení potápači. Počas natáčania scén pod vodou, celý štáb doslova nedýchal, kým sa vždy herci bezpečne nevynorili nad hladinu. 

Vizitka kampane:

Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Sinay, Štefan Póša

Agentúra: TRIAD Advertising - Martin Woska, Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Michal Mazan, Peter Baslík, Juraj Stehlík, Matúš Priehoda, Eva Matejičková, Katka Poláková, Martina Bátorova, Martin Pajerský

Produkcia: Adam Noška, Revers

Režiséri: WOLFBERG

Kamera: Alexander Šurkala

Hudba: Oliver Filner

Postprodukcia: R.U.R. Postproduction a Alien

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 03 - Modified: 2023-12-19 09:33:21 - Feat.: - Title: TRIAD má novú COO, stala sa ňou Katarína Poláková 04 - Modified: 2023-11-28 10:30:29 - Feat.: - Title: Creative Fast AID: Rýchle generovanie konceptov pre značky i neziskovky pomocou AI 05 - Modified: 2023-11-27 10:48:21 - Feat.: - Title: TRIAD rozširuje svoju majiteľskú štruktúru o Maru Mitlíkovú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 09:58