Spot je voľným pokračovaním minuloročného online videa, v ktorom si hokejové sily zmerali dve legendy slovenského hokeja - Jozef Golonka a Július Šupler. Dôležitú úlohu si v ňom zahral aj guláš, nielen ten v kotlíku, ale aj na ľade.
Hokej si tu totiž zahrali legendy, ženy aj deti, no hotový guláš! V “dvojke” sa už Golonka odobral na zaslúžený dôchodok na horskej chate, kde sa oddáva rúbaniu dreva a spomienkam na staré časy. Prichádza však ponuka na “poslednú akciu.” On jediný je totiž schopný vrátiť hráčom chuť do hry.
Samozrejme, ide o spot Kauflandu, a teda veľkú rolu si zahrá nielen Golonka, hokejisti či starí známi z predošlých spotov, ale hlavne humor. Prichádza totiž rozuzlenie - namiesto motivačnej reči či kondičného tréningu Golonka dodáva hráčom chuť do hry doslovne fajným kotlíkovým. Golonka navyše dostal aj nové svalnaté telo, čo v kontraste s jeho vekom je priznanou paródiou.
“Už minulým spotom s Jozefom Golonkom a Júliusom Šuplerom sme ukázali, že ideme až na hranu a v mene humoru sme schopní čohokoľvek – dokonca aj spojiť ženy, deti či legendárnych hokejistov do spoločného gulášového tímu. Tentoraz sme išli ešte ďalej a vytvorili sme hokejový spot bez kúska ľadu. O to viac je v ňom však absurdného humoru. Žiletka s telom Arnolda Schwarzenegerra? Prečo nie? Naším cieľom je byť výrazný a baviť. Veríme, že aj tento spot sa preto stane legendou,” hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.
“Kaufland so svojim legendárnym gulášom sa už stal súčasťou našej hokejovej kultúry. Tentokrát sme sa ho rozhodli spojiť s popkultúrnym trendom 80-tych rokov, na ktoré sa dnes odkazuje v hudbe, hrách, ale aj vo filmoch a seriáloch. My sme sa v tomto veselom spote inšpirovali legendárnymi akčňákmi z 80-tych rokov. A pán Golonka nás podržal výkonom hodným mladého Arnieho,” hovorí Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.
“Za Kaufland môžeme už len doplniť, že okrem Jozefa Golonku a kotlíkového gulášu sme do tohto online videa opäť zapojili aktuálnych aj bývalých hráčov a hráčky hokeja, pretože aj takto chceme prezentovať našu podporu slovenského hokeja vo všetkých jeho podobách. Sme radi, že podľa čerstvých prieskumov Slováci jednoznačne spájajú Kaufland s hokejom a že naše spoty sa im páčia. Do budúcnosti to teda asi bude chcieť ďalšie a ďalšie porcie fajného kotlíkového,” hovorí Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu Kaufland Slovensko.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Júlia Piterková, Monika Goneková, Katarína Sobotová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Produkcia: Playground 13
Réžia: Juraj Janiš