V najnovšej kampani Kauflandu je v hlavnej úlohe Jozef Golonka.
StoryEditor

Kaufland má nového akčného hrdinu. Hlavnou tvárou novej kampane je Jozef Golonka

19.07.2023, 09:02
Autor:
redred

Najnovší spot z dielne agentúry This is Locco spája dve legendy - Jozefa Golonku a fajný kotlíkový.

Spot je voľným pokračovaním minuloročného online videa, v ktorom si hokejové sily zmerali dve legendy slovenského hokeja - Jozef Golonka a Július Šupler. Dôležitú úlohu si v ňom zahral aj guláš, nielen ten v kotlíku, ale aj na ľade.

Hokej si tu totiž zahrali legendy, ženy aj deti, no hotový guláš! V “dvojke” sa už Golonka odobral na zaslúžený dôchodok na horskej chate, kde sa oddáva rúbaniu dreva a spomienkam na staré časy. Prichádza však ponuka na “poslednú akciu.” On jediný je totiž schopný vrátiť hráčom chuť do hry.

Samozrejme, ide o spot Kauflandu, a teda veľkú rolu si zahrá nielen Golonka, hokejisti či starí známi z predošlých spotov, ale hlavne humor. Prichádza totiž rozuzlenie - namiesto motivačnej reči či kondičného tréningu Golonka dodáva hráčom chuť do hry doslovne fajným kotlíkovým. Golonka navyše dostal aj nové svalnaté telo, čo v kontraste s jeho vekom je priznanou paródiou.

“Už minulým spotom s Jozefom Golonkom a Júliusom Šuplerom sme ukázali, že ideme až na hranu a v mene humoru sme schopní čohokoľvek – dokonca aj spojiť ženy, deti či legendárnych hokejistov do spoločného gulášového tímu. Tentoraz sme išli ešte ďalej a vytvorili sme hokejový spot bez kúska ľadu. O to viac je v ňom však absurdného humoru. Žiletka s telom Arnolda Schwarzenegerra? Prečo nie? Naším cieľom je byť výrazný a baviť. Veríme, že aj tento spot sa preto stane legendou,” hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

Kaufland.

“Kaufland so svojim legendárnym gulášom sa už stal súčasťou našej hokejovej kultúry. Tentokrát sme sa ho rozhodli spojiť s popkultúrnym trendom 80-tych rokov, na ktoré sa dnes odkazuje v hudbe, hrách, ale aj vo filmoch a seriáloch. My sme sa v tomto veselom spote inšpirovali legendárnymi akčňákmi z 80-tych rokov. A pán Golonka nás podržal výkonom hodným mladého Arnieho,” hovorí Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

“Za Kaufland môžeme už len doplniť, že okrem Jozefa Golonku a kotlíkového gulášu sme do tohto online videa opäť zapojili aktuálnych aj bývalých hráčov a hráčky hokeja, pretože aj takto chceme prezentovať našu podporu slovenského hokeja vo všetkých jeho podobách. Sme radi, že podľa čerstvých prieskumov Slováci jednoznačne spájajú Kaufland s hokejom a že naše spoty sa im páčia. Do budúcnosti to teda asi bude chcieť ďalšie a ďalšie porcie fajného kotlíkového,” hovorí Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu Kaufland Slovensko.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Júlia Piterková, Monika Goneková, Katarína Sobotová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: Playground 13

Réžia: Juraj Janiš

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 23:49