StoryEditor

SPECTRUM Tower prináša riešenie turbulentnej doby pre office budovy. Kampaň pripravila agentúra 2CREATE

07.08.2023, 14:15
Autor:
redred

S claimom „Spectrum nových priestorov“ spustila beyond marketingová agentúra 2CREATE novú etapu ikonickej bratislavskej biznis budovy.

Budova na Černyševského ulici s rázovitou architektúrou od Ľubomíra Závodného bola v minulosti sídlom bankovej inštitúcie. Dnes s novým menom SPECTRUM Tower prináša na slovenský trh komerčných nehnuteľností niekoľko zaujímavých inovácií. Ambíciou revitalizovaného developmentu je zvýšiť štandard pracovného priestoru tak, aby bol v maximálnej miere využitý jeho environmentálny, technologický aj sociálny kapitál.

Kreatívny koncept SPECTRUM Tower vytvorila agentúra s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti developerského marketingu, 2CREATE. „Naše know-how istia desiatky úspešne zrealizovaných developerských kampaní na Slovensku aj v zahraničí, ale práca na SPECTRUM Tower bola napriek tomu výzvou,“ hovorí CEO Martin Porada.

„Keďže ide o kancelárske priestory, segment, ktorý aktuálne prechádza turbulentnými zmenami, nemohli sme sa spoľahnúť na doterajšie insighty a cítili sme potrebu priniesť nóvum. Prvok, ktorý projekt odlíši od konkurencie, pritiahne pozornosť cieľovky, ale najmä, dá jej vecné argumenty, prečo je SPECTRUM Tower top adresa pre sídlo firmy.“ 

Odlišovacím prvkom sa stal koncept organických kancelárií, plne modulovateľného pracoviska. To nájomcom poskytuje zvýšenú flexibilitu vo viazanosti a výmerách, pričom šetrí prevádzkové náklady a zefektívňuje priestorové využitie benefitmi ako SWYC (Share What You Can), ktoré stavajú reálny úžitok nad trendy.

„Budova vychádza z princípov organizačnej psychológie, trvalej udržateľnosti a zamestnaneckého wellbeingu, čo môže vyznievať príliš technicky, preto sme sa rozhodli poľudštiť to expertízou reálnych odborníkov. Urobili sme z nich garantov projektu a zároveň spoluautorov unikátneho publicisticko-odborného contentu,“ vysvetľuje Head of Strategy 2CREATE Eva Kupková.

SPECTRUM Tower tak poskytuje nájomcom celé spektrum vedomostí a praktických skúseností interiérových dizajnérov, architektov, biznis koučov, nutričných špecialistov, komunikačných konzultantov a ďalších expertov ponúkajúcich služby pre kariérny rozvoj firmy aj jednotlivca.

image

SPECTRUM Tower.

„Vzhľadom na zásadné zmeny nárokov na pracovný priestor ovplyvnené pandémiou, silnejúcim ekologickým povedomím či posunom od work-life balance k work-life integration bolo nutné upraviť samotný message o funkciách kancelárií. Nie sú len fyzickým, ale aj mentálnym priestorom pre podporu produktivity, kreativity a kolaborácie,“ upresňuje Eva Kupková, ako si budova napriek technologickej zrelosti zachováva humanocentrické jadro, kde nákladová optimalizácia nikdy nejde na úkor komfortu zamestnancov. 

2CREATE komunikačne zastrešila predstavu klienta poňať tému kancelárií čo najinvenčnejšie. „Naším cieľom bolo zdynamizovať a zefektívniť segment prenájmu kancelárskych priestorov, spraviť ho pre nájomcov viac user-friendly. Neopierame sa teda o univerzálne mustry korporátov, ale o bezprostrednú individuálnu skúsenosť a expertízu ľudí, ktorí majú odvahu dívať sa na office space po novom. Inovatívny prístup agentúry sa prejavil na výsledkoch takmer okamžite po launchi komunikácie nielen v kvantite, ale hlavne v kvalite prejavených záujmov a postupnom zapĺňaní budovy novými nájomcami,“ hovorí Vladimír Kupčo, spolumajiteľ budovy a predseda predstavenstva SPECTRUM Tower a.s.

image

SPECTRUM Tower - garanti. 

SPECTRUM Tower je ďalším projektom, pri ktorom agentúra 2CREATE využila vlastné vývojové nástroje – Parser a Fred Cloud – a beyond marketingové postupy s presahom do tvorby služieb a produktov, ako aj samotnej obchodnej stratégie.

„Mohli sme to poňať ako klasickú kampaň, no zo skúseností vieme, že presahový prístup prináša neporovnateľne lepšie výsledky. Opäť sme si potvrdili, aká obojstranne podnetná je spolupráca s klientom, ktorý v nás nevidí len marketérov, ale multidisciplinárnych konzultantov schopných zvýšiť hodnotu biznis idey a úspešnosť jej realizácie,“ uzatvára Martin Porada.

01 - Modified: 2023-12-18 09:08:04 - Feat.: - Title: V novom televíznom spote Depaul účinkujú ľudia bez domova 02 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 03 - Modified: 2023-04-18 10:44:52 - Feat.: - Title: Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 22:12