StoryEditor

Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií)

18.04.2023, 12:42
  • Na čom je založená? Aké sú jej základné parametre a akú úlohu v zohráva kreatíva?
  • Prečo by mala mediálna agentúra spolupracovať s kreatívnou? 
  • Aké miesto majú tradičné médiá a netradičné formáty a sociálne siete? 
  • Odpovedajú takmer dve desiatky expertov digitálnych a mediálnych agentúr. 
  • Anketu nájdete v tradičnej ročenke Digitálne agentúry 2023, ktorá je súčasťou aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj TU. 

Mediálna stratégia už dávno nie je založená na pocitoch. Hlavnú úlohu v nej zohrávajú dáta. Ale aj charakter zadávateľa či cieľovka, na ktorú kampane mieria. 

Aké parametre by mal mať moderný prístup? "Vo všeobecnosti vnímame nárast výdavkov do online videa v rôznych kanáloch, ktorý je dnes jedným z najefektívnejších online formátov," hovorí Peter Šándor z agentúry Hype. 

Podľa Andrei Liszkai z Promiseo je základom stanovenie si správneho cieľa. Až potom môže prísť na rad kreatíva. "Tá je rovnako dôležitá pri brandových aj pri výkonnostných kampaniach, pretože v súčasnosti je obrovský pretlak značiek, pozornosť ľudí klesá a je len na vás, či sa vám podarí osloviť ich. Takže už nie úplne platí to, že na akej platforme sa nachádzate, ale či komunikujete to, čo ľudí baví, zaujíma a či ich tým dokážete osloviť."

 

V ankete si môžete prečítať aj názory zástupcov agentúr: 2Create, Kreatívna Dvojica, Wavemaker, Zenith, OMD, Digiline, Groow a ďalších. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 02 - Modified: 2023-04-03 15:33:31 - Feat.: 0 - Title: Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť 03 - Modified: 2024-10-30 08:55:46 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná ročenka Stratégií Digitálne agentúry 2023: Čas, keď sa rozdávajú nové karty
01 - Modified: 2025-09-04 15:38:58 - Feat.: - Title: Allianz olympijskou kampaňou inšpiruje k prekonávaniu sa 02 - Modified: 2025-08-18 11:52:24 - Feat.: - Title: Rozdiel medzi „tu sa oplatí pracovať“ a „tu chcem pracovať“ je na Slovensku stále priepastný 03 - Modified: 2025-05-30 06:49:54 - Feat.: - Title: Martin Porada z 2Create: Snažíme sa vidieť to, čo klient nevidí a proaktívne prinášať návrhy 04 - Modified: 2024-09-27 07:14:53 - Feat.: - Title: Promiseo oslavuje 15 rokov kreativity a partnerstiev 05 - Modified: 2024-05-09 12:16:56 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 03:50