Mediálna stratégia už dávno nie je založená na pocitoch. Hlavnú úlohu v nej zohrávajú dáta. Ale aj charakter zadávateľa či cieľovka, na ktorú kampane mieria.
Aké parametre by mal mať moderný prístup? "Vo všeobecnosti vnímame nárast výdavkov do online videa v rôznych kanáloch, ktorý je dnes jedným z najefektívnejších online formátov," hovorí Peter Šándor z agentúry Hype.
Podľa Andrei Liszkai z Promiseo je základom stanovenie si správneho cieľa. Až potom môže prísť na rad kreatíva. "Tá je rovnako dôležitá pri brandových aj pri výkonnostných kampaniach, pretože v súčasnosti je obrovský pretlak značiek, pozornosť ľudí klesá a je len na vás, či sa vám podarí osloviť ich. Takže už nie úplne platí to, že na akej platforme sa nachádzate, ale či komunikujete to, čo ľudí baví, zaujíma a či ich tým dokážete osloviť."
V ankete si môžete prečítať aj názory zástupcov agentúr: 2Create, Kreatívna Dvojica, Wavemaker, Zenith, OMD, Digiline, Groow a ďalších.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
02 - Modified: 2023-04-03 15:33:31 - Feat.: 0 - Title: Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť
03 - Modified: 2023-04-03 15:48:48 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná ročenka Stratégií Digitálne agentúry 2023: Čas, keď sa rozdávajú nové karty
01 - Modified: 2023-06-01 09:27:44 - Feat.: - Title: Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing
02 - Modified: 2023-04-28 10:35:23 - Feat.: - Title: Blíži sa koniec Cookies tretích strán. Aké máme alternatívy a čo treba urobiť? (anketa Stratégií)
03 - Modified: 2023-04-28 07:31:52 - Feat.: - Title: Daniel Vachuna: Influenceri už nefungujú tak dobre, ako voľakedy
04 - Modified: 2023-04-26 18:45:56 - Feat.: - Title: Influencer marketing: Má už najlepšie časy za sebou a stráca na sile? (anketa Stratégií 1. časť)
05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby