O tom, v ktorých mestách opäť vyrastú multifunkčné športoviská, rozhodne aj tentoraz verejnosť. Z hlasovania vzíde sedem lokalít, v ktorých Kaufland postaví moderné ihrisko.
„Pre Kaufland je dôležité, aby deti aj tínedžeri vedeli, že súčasťou zdravého životného štýlu je nielen pestrá a vyvážená strava, ale aj pohyb. Práve K Parky im ponúkajú príležitosť, aby svoj voľný čas trávili aktívnejšie. Život na sociálnych sieťach, ktorým sú stále viac pohltení, môžu vymeniť za ten skutočný, ktorý sa odohráva vonku a v spoločnosti rovesníkov aj na našich ihriskách,“ vysvetľuje Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie, Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Kreatíva pracuje s faktom, že ide o tretí ročník, a teda viacero K Parkov už reálne stojí a teší sa obľube u mladých ľudí. Nie každý má však už svoj K Park „na skok.“ Podobne je na tom aj hrdina TV spotu, ktorý sa snaží stihnúť stretko so svojou kamoškou. Začína sa zbesilá jazda na skejte mestom, v ktorej si pomôže aj vlakom. Našťastie je tu nový ročník K Parku, a teda aj on môže mať dnes ten svoj už na skok. Stačí zahlasovať za svoje mesto.
Na to, aby spot vizuálne fungoval, musel byť jeho hrdina reálny skejtbordista a v tomto prípade nebolo nič ponechané na náhodu. Chlapca si zahral Kristián Nguyen, majster sveta v skateboardingu v Česku aj na Slovensku. Všetky triky, ktoré v spote vidíme, sú teda autentické vrátane zjazdu po schodoch.
„Športovisko je najlepšie vtedy, keď ho máme čo najbližšie a môžeme ho kedykoľvek využiť – a práve to je podstata projektu K Park. Kreatívne nám preto prišlo zaujímavé zamerať sa na samotnú cestu do K Parku. Práve tá je momentálne najväčšou prekážkou – niekoľko K parkov predsa už stojí, no každý chce ten ‚svoj‘, ktorý bude mať na skok. A keď je vašou kreatívou cesta a cieľovka sú mladí ľudia, musí ísť naozaj o strhujúcu jazdu. To sa nám podarilo docieliť aj vďaka Kristiánovi,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.
K Park má tentoraz prvýkrát svojho ambasádora. Stal sa ním rapper Separ. Separ bude promovať K Park na svojich sieťach, objaví sa aj v TV spotoch, online videách či na vizuáloch, pre K Park navrhol aj potlač na merch. V rámci kampane nahral aj špeciálny K Park song, ktorý bude súčasťou filtra LipSprint. Úlohou jeho fans bude lipsyncovať do jeho ultrarýchleho rapu. V online videách sa zasa stane s(e)paringovým partnerom našich hrdinov zo spotu a bude im pomáhať zdolávať náročnejšie prvky K Parku. Navyše odohrá aj koncerty v novootovorených K Parkoch, čo je ďalšia motivácia na hlasovanie práve za svoje mesto.
„Cieľovka Separa je presne cieľovka K Parku a je to jeden z najvýraznejších influencerov na Slovensku. Nie je to však len o tom – Separ je pre mladých ľudí vzorom a K Park je projekt, ktorý môže reálne zlepšiť ich život. Spolupráca je tak určite aj prínosom pre samotného Separa, ktorý môže ovplyvniť mladých ľudí v pozitívnom smere. Nehovoríme teda o ‚využití influencera‘, jeho ambasádorstvo je naozaj naplnením podstaty slova spolupráca,“ dodáva Juraj Kováč, creative and strategy director, THIS IS LOCCO.
Vizitka kampane
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Marek Partyš
Fotograf: Lousy Auber