Už vyše dvoch rokov ľudia využívajú Kaufland Card, a to nie len v jej fyzickej podobe ale aj v digitálnej verzii v aplikácii Kaufland. Jednou z výhod je možnosť zbierať body, ktoré si vedia zákazníci zameniť za zľavové kupóny. A práve túto funkcionalitu vtipne demonštruje aj najnovší spot.
Zľavy na kupónoch sú často naozaj vysoké, a ak si ich človek zabudne aktivovať pred nákupom, príde o možnosť ušetriť aj väčšiu sumu peňazí. Najnovší spot dramatizuje práve takéto “pozabudnutie.” Kupóny si zabudne aktivovať Jakub, čo sa vôbec nepáči jeho manželke Lýdii. A nebude chýbať ani Mišo Hudák, sused ústrednej dvojice.
„V spote sme svedkami bežnej manželskej hádky, ktorá začne, ako to už býva, úplnou maličkosťou – Jakub zabudne aktivovať kupóny. Keďže však ide o kupóny na Kaufland Card, kde býva ušetrenie naozaj značné, vypukne veľká dráma. A práve preto sme si požičali formát reality show, ktorý je založený práve na dramatizácii maličkostí,” hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.
Na reality show spot odkazuje “situačnou” kamerou, v ktorej nie je núdza o prudký zoom, tzv. “interview room”, v ktorom sú spovedaní hlavní aktéri, aj typickým komentujúcim hlasom Petra Rúfusa. Výsledný dojem nás teda necháva na pochybách – sledujeme ešte reklamu alebo epizódu Susedských prípadov?
„Humor je už tradične základnou esenciou komunikácie Kauflandu a vieme, že môže mať mnoho podôb. Jednou z nich je aj paródia, ktorú veľmi radi využívame. V tomto prípade sme si vzali na mušku reality show. Tento formát nám ponúka množstvo príležitostí na vtipné situácie a vzhľadom na to, že hlavné postavy našej komunikácie sú susedia a jednou z najikonickejších slovenských seriálov, ktoré s feelingom reality show pracujú, sú Susedské prípady, je aj úplne prirodzenou voľbou. Dôležité tiež je, že v ňom vidíme aj veľký potenciál na rozvíjanie do budúcna,” dodáva Juraj Kováč, creative & strategy director z THIS IS LOCCO.
Spot je nasadený výlučne v online priestore.
Vizitka kampane
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Playground 13
Réžia: Tomáš Řehořek