Kaufland.
StoryEditor

Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show

14.09.2023, 13:23
Autor:
redred

Spot je z dielne THIS IS LOCCO, produkciu zastrešil Playground 13, režíroval Tomáš Řehořek.

Už vyše dvoch rokov ľudia využívajú Kaufland Card, a to nie len v jej fyzickej podobe ale aj v digitálnej verzii v aplikácii Kaufland. Jednou z výhod je možnosť zbierať body, ktoré si vedia zákazníci zameniť za zľavové kupóny. A práve túto funkcionalitu vtipne demonštruje aj najnovší spot.

Zľavy na kupónoch sú často naozaj vysoké, a ak si ich človek zabudne aktivovať pred nákupom, príde o možnosť ušetriť aj väčšiu sumu peňazí. Najnovší spot dramatizuje práve takéto “pozabudnutie.” Kupóny si zabudne aktivovať Jakub, čo sa vôbec nepáči jeho manželke Lýdii. A nebude chýbať ani Mišo Hudák, sused ústrednej dvojice.

V spote sme svedkami bežnej manželskej hádky, ktorá začne, ako to už býva, úplnou maličkosťou – Jakub zabudne aktivovať kupóny. Keďže však ide o kupóny na Kaufland Card, kde býva ušetrenie naozaj značné, vypukne veľká dráma. A práve preto sme si požičali formát reality show, ktorý je založený práve na dramatizácii maličkostí,” hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

Kaufland.

Na reality show spot odkazuje “situačnou” kamerou, v ktorej nie je núdza o prudký zoom, tzv. “interview room”, v ktorom sú spovedaní hlavní aktéri, aj typickým komentujúcim hlasom Petra Rúfusa. Výsledný dojem nás teda necháva na pochybách – sledujeme ešte reklamu alebo epizódu Susedských prípadov?

Humor je už tradične základnou esenciou komunikácie Kauflandu a vieme, že môže mať mnoho podôb. Jednou z nich je aj paródia, ktorú veľmi radi využívame. V tomto prípade sme si vzali na mušku reality show. Tento formát nám ponúka množstvo príležitostí na vtipné situácie a vzhľadom na to, že hlavné postavy našej komunikácie sú susedia a jednou z najikonickejších slovenských seriálov, ktoré s feelingom reality show pracujú, sú Susedské prípady, je aj úplne prirodzenou voľbou. Dôležité tiež je, že v ňom vidíme aj veľký potenciál na rozvíjanie do budúcna,” dodáva Juraj Kováč, creative & strategy director z THIS IS LOCCO.

Spot je nasadený výlučne v online priestore.

Vizitka kampane

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Playground 13

Réžia: Tomáš Řehořek

01 - Modified: 2024-12-18 12:48:57 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť 02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 12:41