StoryEditor

Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná

21.09.2023, 11:49
  • Jesenná televízna sezóna je už v plnom prúde. Ako sa s ňou popasovali v rámci marketingovej stratégie?
  • Má zvyšovanie cien vplyv na televíznu štruktúru?
  • O vývoji na tomto trhu nám porozprával Miroslav Pleško, Commercial Director z Unimedia. 

Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?

K zásadným prekvapeniam počas prvého polroka neprišlo. Z hľadiska mediálnych investícií bol začiatok roka 2023 skôr opatrný a pod úrovňou rovnakého obdobia roku 2022. Zlom nastal v mesiaci marec, čo finálne viedlo k tomu, že objem televíznych investícií bol za 1. polrok 2023 vyšší, ako naznačovali predikcie z konca roka 2022, teda obdobia, keď už negociácie prebiehali a klienti oznamovali svoje plánované roz...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 07:58:18 - Feat.: - Title: Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné 02 - Modified: 2023-09-26 06:23:44 - Feat.: - Title: Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení 03 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024 04 - Modified: 2023-09-20 10:44:08 - Feat.: - Title: dentsu: Vyjednávania o cenách bývajú každý rok ťažké 05 - Modified: 2023-09-19 09:28:35 - Feat.: - Title: Wavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:11