Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?
J: Prvý polrok prebehol podľa očakávaní, rast cien priniesol aj mierny pokles počtu predaných GRPs, takže televízie boli schopné dodať kampane klientov.
Aký dosah na efektivitu kampaní malo výrazné zvýšenie cien, ku ktorému pristúpili komerčné televízie? Prišlo k veľkým vyjednávaniam o cenách a výške budgetov? Prehodnotili niektorí vaši klienti svoj zá...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-03 12:55:15 - Feat.: - Title: IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“
02 - Modified: 2023-09-26 06:23:44 - Feat.: - Title: Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení
03 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024
04 - Modified: 2023-09-21 12:41:06 - Feat.: - Title: Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná
05 - Modified: 2023-09-19 09:28:35 - Feat.: - Title: Wavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje