StoryEditor

dentsu: Vyjednávania o cenách bývajú každý rok ťažké

20.09.2023, 12:35
  • Televízie počas jesene prinesú novinky aj pokračovania obľúbených šou.
  • Akú marketingovú stratégiu si zvolili? 
  • A čo očakávajú samotní zadávatelia? 
  • Vývoj na televíznom trhu zhodnotili zástupcovia mediálnej agentúry dentsu Juraj Palaj, Trading Director a Marko Švec, Head of TV buying.

Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?

J: Prvý polrok prebehol podľa očakávaní, rast cien priniesol aj mierny pokles počtu predaných GRPs, takže televízie boli schopné dodať kampane klientov.

Aký dosah na efektivitu kampaní malo výrazné zvýšenie cien, ku ktorému pristúpili komerčné televízie? Prišlo k veľkým vyjednávaniam o cenách a výške budgetov? Prehodnotili niektorí vaši klienti svoj zá...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-03 12:55:15 - Feat.: - Title: IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“ 02 - Modified: 2023-09-26 06:23:44 - Feat.: - Title: Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení 03 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024 04 - Modified: 2023-09-21 12:41:06 - Feat.: - Title: Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná 05 - Modified: 2023-09-19 09:28:35 - Feat.: - Title: Wavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:22