Tomáš Mladý, Iveta Chrenková a Zuzana Gogolová zo Starmedia.
StoryEditorStarmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení
- Televízie bojujú o divákov nielen zaujímavou programovou štruktúrou, ale aj mnohými inováciami.
- Čo by mali urobiť na zvýšenie atraktivity svojho obsahu a pritiahnutie väčšieho počtu sledovateľov k obrazovkám?
- Opýtali sme sa zástupcov mediálnej agentúry Starmedia - Ivety Chrenkovej, Media Lead, Zuzany Gogolovej, Client partner Lead a Tomáša Mladého, Digital Lead.
Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?
I: Prvé mesiace v roku bola komunikácia zadávateľov slabšia a vyvrcholila až v období od apríla do júna. Posledné mesiace už bol priestor výrazne plnší, a preto prišlo aj k miernym nedodávkam kampaní, ktoré boli výrazne nižšie v porovnaní s minulým rokom. Vývoj však bol v súlade s naším očakávaním a vierou, že síce drahšími kampaňami, ale zato ich vyššou kvalitou budú plánované ciele kvalitne doručené.
Aký dosah na efekt...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024
02 - Modified: 2023-09-21 12:41:06 - Feat.: - Title: Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná
03 - Modified: 2023-09-20 10:44:08 - Feat.: - Title: dentsu: Vyjednávania o cenách bývajú každý rok ťažké
04 - Modified: 2023-09-19 09:28:35 - Feat.: - Title: Wavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje
05 - Modified: 2023-06-06 08:58:38 - Feat.: - Title: Nie sú ľudia. Mediálne agentúry sú vnímané v komunikačnom biznise ako najmenej sexi