StoryEditor

J&T Banka má novú kampaň. Točí sa doslova okolo unikátneho umeleckého diela

05.03.2018, 11:18
Autor:
pzpz
O realizáciu sa postarala agentúra MW Promotion.

J&T Banka prichádza s novou integrovanou kampaňou a pokračuje v tradícii, keď kreativitu komunikácie vytvárajú mladí slovenskí umelci. Za tou poslednou stojí Ašot Haas, úspešný tvorca známy predovšetkým svojimi pôsobivými svetelnými objektmi.

Špeciálne pre aktuálnu kampaň vytvoril unikátne umelecké dielo. Použil naň takmer 15 000 guľôčok zavesených na vyše 500 silónových vláknach, ktoré spolu vytvárajú impozantnú dvojmetrovú kocku. Guľôčky zblízka predstavujú veľmi zaujímavú štruktúru. A len z jedného vzdialeného bodu vidno, že guľôčky vytvárajú obrazec, na ktorom je veľký nápis 2 %. A práve dve percentá sú hlavným produktovým benefitom podporovaného termínovaného vkladu.

J&

​Princíp, keď výsledný obraz umeleckého diela vidno len z jedného miesta, sa volá perceptuálne umenie. Realizácia umeleckého objektu, perceptuálnej kocky 2 %, bola mimoriadne náročná. Nielen z technickej stránky, ale aj časovo. Príprava diela si vyžiadala viac ako 3 500 hodín práce tímu 6 ľudí. Tento výrazný a impozantný artefakt plánujeme počas kampane umiestniť na verejnom mieste, aby si ho mohla vychutnať aj široká verejnosť.

V reklamných brejkoch, v slovenských televíziách, nás každovečerne atakujú desiatky príbehov marketingových značiek. Môžeme teda zodpovedne konštatovať, že v našom televíznom éteri je to, jednoducho povedané, „prepríbehované“. Preto sme sa rozhodli konfrontovať potenciálneho zákazníka J&T Banky iba s produktovým benefitom namiesto toho, aby sme ho zaťažovali nejakým ďalším marketingovým príbehom banky,“ povedal Martin Marko, riaditeľ agentúry MW Promotion, ktorá celú kampaň vyvinula, implementovala a realizuje.

Aktuálna kampaň prebieha predovšetkým v online priestore, v TV, printoch, rozhlase a aj v kinách.

Vizitka kampane:

Agentúra: MW Promotion
Umelecké dielo: Ašot Haas
Account Director: Mira Čechová
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director: Braňo Liška
Produkcia: JOJ Production
Režisér: Milan Balog
Fotograf: Miro Minarových
Online: Patrik Serbin

01 - Modified: 2023-10-10 11:21:02 - Feat.: - Title: V novom spote J&T BANKA zdôrazňuje dôležitosť vzdelania 02 - Modified: 2022-04-12 13:31:20 - Feat.: - Title: J&T Banka má nový komunikačný koncept. Zmena nastáva po šiestich rokoch 03 - Modified: 2021-08-20 06:04:24 - Feat.: - Title: Generácia 50+ vlastní približne 80 percent všetkých aktív. V slovenskej reklame však hrá vedľajšiu úlohu 04 - Modified: 2021-04-09 10:27:11 - Feat.: - Title: Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň 05 - Modified: 2019-03-19 07:21:01 - Feat.: - Title: J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:48