Praje rok 2023 organizácii eventov?
Zdá sa mi, že po minuloročnom boome živých riadených udalostí a eventov sa trh mierne spomaľuje. Klienti sú opatrnejší a mnoho väčších projektov sa presúva na budúci rok. No aj tak by som povedal, že toto obdobie eventom praje. Pandémia nás urobila hladnými po živých zážitkoch a kontaktoch a potrebujeme sa stretávať s ľuďmi. Počas pandémie sme si totiž uvedomili, že ľudská interakcia naživo je kľúčová.
Platí pri eventoch to isté čo pri iných častiach marketingového mixu, čím je vyšší tlak na znižovanie budgetov, tým viac sa dáva dôraz na kreativitu?
Je pravda, že tie najlepšie veci väčšinou vznikajú z nedostatku, ale momentálne je často tlak na rozpočty až enormný. Nechcem sa sťažovať, ale je to tak, že sa občas stáva, že prichádzajú dopyty na projekty s výškou budgetov z roku 2019. Riešenia sa nám potom hľadajú veľmi ťažko. Ak klienti hľadajú iba základný event manažment, tak je to, samozrejme, o niečo jednoduchšie.
Ale ak sa snažia doručiť unikátny zážitok svojim cieľovým skupinám s cieľom dosiahnuť zad...
Zostáva vám 85% na dočítanie.