StoryEditorŠpecializovaná príloha Eventy 2023: Zážitky sa počítajú vždy
- Marketéri ich nemôžu ignorovať. To je jasné, ale môžu potláčať ich dôležitosť na nižšie a nižšie priečky.
- Alebo naopak, vyzdvihnúť a urobiť z nich svoju konkurenčnú výhodu.
- Reč je o eventoch, ktoré majú významné miesto aj v reklamnej brandži.
- Aktuálnym otázkam, ktoré sa týkajú tejto oblasti sa venujeme v špecializovanej prílohe Stratégií Eventy 2023.
Eventy sú stále neodmysliteľnou súčasťou úspešných marketingových stratégií, no krízy uplynulých rokov s nimi poriadne pozametali. Poďme si teda spolu pripomenúť, prečo sú podujatia a live marketin...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-31 10:21:39 - Feat.: - Title: V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií)
02 - Modified: 2023-10-27 09:04:24 - Feat.: - Title: Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií)
03 - Modified: 2023-10-17 13:17:00 - Feat.: - Title: Najviac sú žiadané konferencie o online marketingu, IT a umelej inteligencii (Anketa Stratégií)
04 - Modified: 2023-10-16 11:09:44 - Feat.: - Title: Trendy, ktoré budú vládnuť eventom v roku 2024: Svoje miesto si posilní umelá inteligencia či udržateľné témy
05 - Modified: 2023-10-13 12:33:14 - Feat.: - Title: Šéf Leopard Production Tomáš Ručkay: Snažíme sa o reštart celej brandže