Marek Furmanczuk
Riaditeľ
PARSENN – branded experience boutique
Téma umelej inteligencie aktuálne rezonuje naprieč celou marketingovou komunitou. Samozrejme, sú miesta, kde sa dá využiť ako pracovný nástroj a zjednodušiť a urýchliť tak celý proces. Ale zrealizovať event či postaviť technické vybavenie, kulisy, stany a podobne, jednoducho nedokáže. Stáva sa v každom prípade pomôckou pri našej práci – rovnako ako sa ňou v minulosti stal grafický softvér či PowerPoint.
Tomáš Ručkay
Riaditeľ
LEOPARD production
Myslím si, že budúci rok sa bude niesť v podobnom duchu ako rok 2023. Neočakávam nejaké výrazné zmeny, ale život nám už ukázal, že všetko sa vie v priebehu chvíle zmeniť. Určite predpokladáme stále trvajúci boj s infláciou a prečistenie trhu o agentúry, ktoré neustoja nárast vkladov. Nájsť si nových a šikovných zamestnancov je rovnako problém, ktorý trvá tento rok a pravdepodobne bude tento trend pokračovať aj v budúcom roku.
Zuzana Danechová
Managing Director
SPICYBROWN
Každý rok prinesie niečo nové a trendy, čo sa stane na chvíľu žiadanejším. Či už je v kurze konkrétny umelec, technologická vychytávka alebo sa vyskytne preferovaná téma eventu vzhľadom na aktuálne populárny film/seriál. Máme klientov, ktorí dbajú na ekológiu a ekologické inovácie budú vždy súčasťou ich eventov.
Pokiaľ vieme, že na hostí ev...
Zostáva vám 85% na dočítanie.