StoryEditor

Najväčšie výzvy eventových agentúr: Trápi ich nedostatok ľudí aj kreativity (Anketa Stratégií)

11.10.2023, 10:39
Autor:
redred
  • Čo momentálne trápi a čo teší eventové agentúry?
  • Darí sa im premietať do rozpočtov zvyšujúce sa ceny vstupov?
  • A ako k zdražovaniu pristupujú zadávatelia?
  • Zuzana Brlošová: Eventové agentúry trápi nedostatok kreativity a málo klientov, ktorí sú kreatívni.
  • Oliver Patrik: V agentúre nás teší zastabilizovanie trhu, zisk nových klientov a prínos efektívnejších procesov, ktorým sme sa venovali tesne po pocovidovom oživení trhu.
  • Marek Furmanczuk: Aktuálne nás trápi predovšetkým personálna otázka. Teda, nielen nás, ale aj našich dodávateľov. Aj oni narážajú na limity a často nevedia zastrešiť naše akcie.
  • Anketa je súčasťou pravidelnej ročenky Eventy 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Marek Furmanczuk

Marek Furmanczuk

Riaditeľ

PARSENN – branded experience boutique

Aktuálne nás trápi predovšetkým personálna otázka. Teda, nielen nás, ale aj našich dodávateľov. Aj oni narážajú na limity a často nevedia zastrešiť naše akcie. A tak hľadáme spoločné alternatívne riešenia. Vyriešila by to, myslím si, len istá miera stability v našom biznise. Ako majitelia agentúr musíme znovu zatraktívniť prostredie pre tých, ktorí počas predošlých rokov nemali v práci istotu. Práve tá neistota ich donútila prejsť do iných segmentov.

Zároveň cítim výrazný pokles manuálnych zručností u mladých. Tá je, žiaľ, pri realizácii eventov pre nás nevyhnutnosťou. Zadávatelia reflektujú zmenenú situáciu vo veľkej miere – a dokonca si plne uvedomujú zvýšené ceny. Ako som už spomínal, stúpol počet eventov, kde sa hľadí viac na kvalitu než na kvantitu. Zdá sa, že je to viac o nastavení vzťahu klienta a agentúry. Nechceme predsa bezhlavo produkovať akciu za akciou, bez reálnej pridanej hodnoty. Ak sa zvyšujú vstupy, musí sa to premietnuť do rozpočtu. Inak to celé nedáva zmysel.

image

Tomáš Ručkay

Tomáš Ručkay

Riaditeľ

LEOPARD production

Myslím si, že môžem povedať za nás všetkých, že najväčšia téma je stále sa zvyšujúce ceny vstupov. Chápeme našich dodávateľov, ktorí musia preklápať na nás tieto c...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 07:51:05 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 02 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 03 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 04 - Modified: 2023-11-14 13:46:13 - Feat.: - Title: Leopard Production má šancu na eventového Oscara 05 - Modified: 2023-10-31 10:21:39 - Feat.: - Title: V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 10:16