Eventové agentúry sa ťažko spamätávali z pandémie aj vojny u susedov a s nádejou sa pozerali na rok 2023, že bude konečne normálny. Stalo sa tak?
Z môjho pohľadu sa návrat k normálnu dial už v roku 2022. V úvode roka prišlo uvoľnenie, vďaka čomu sa eventový segment spamätával veľmi rýchlo. Postupne sa zdalo, že sa nám podarí vrátiť na pôvodné čísla, ale kríza ktorá sa neustále skloňuje v kombinácií s vysokou infláciou do istej mieri pozastavila tento silný nábeh.
Podarilo sa vám v tržbách dostať na úroveň spred pandémie?
Z pohľadu niektorých agentúr asi môžeme povedať, že sa im podarilo priblížiť, ale treba aj povedať, že sa to dialo čiastočne vďaka zoštíhleniu celého segmentu. Proste sa stalo, že niektorým agentúram sa nepodarilo ustáť posledné roky.
V roku 2023 sa kreatívnej marketingovej branži skloňovala najviac téma zvyšovania cien. Čo to znamenalo pre eventovú sféru?
Zvyšovanie cien je téma, ktorá neobišla nikoho ani náš segment. Zv...
Zostáva vám 85% na dočítanie.