Lenka Tekeljaková, Tomáš Sokol a Marek Kusenda.
StoryEditor

V hlavnej úlohe jesennej kampane Shoptetu sú úspešní podnikatelia

20.10.2023, 09:56
Autor:
redred

Shoptet má k svojim zákazníkom veľmi blízko, a práve oni sú aj v centre jeho novej kampane. 

„V kampani upriamujeme pozornosť na to, ako Shoptet pomáha a zjednodušuje podnikanie jednotlivým e-shopárom. Rovnako ho môže zjednodušiť a pomôcť stovkám ďalším,“ hovorí Ivo Mrena, CMO Shoptetu, na ktorom funguje už viac ako 35 000 online obchodov. 

Najlepšia reklama je spokojný klient

Shoptet touto kampaňou cieli primárne na ľudí zaujímajúcich sa o e-commerce a podnikanie ako také. Hlavným účinkujúcim kampane pritom nie je samotná firma či jej produkt, ale sú to ľudia, ktorí vďaka nemu rozbehli podnikanie. Priblíži divákom príbehy troch e-shopov – Loreen Label, Neonmars a Flexity.

„Hľadali sme úspešné e-shopy so zaujímavým produktom, ktoré sú súčasne aj vizuálne pútavé, poprípade reprezentujú určitú komunitu,“ vysvetľuje Ivo Mrena a dodáva, že do kampane jednoznačne chceli zapojiť aj ženy podnikateľky, čo sa im podarilo vďaka príbehu e-shopu Loreen Label

Cieľom je povzbudiť aj ženy podnikateľky

„Na Shoptete funguje množstvo e-shopov, ktoré si založili ženy. Vďaka nášmu riešeniu premenili svoju záľubu na podnikanie, ktorým sa dokážu uživiť, alebo si privyrobiť k svojmu bežnému príjmu. Chceme všetky ženy, ktoré nad niečím podobným uvažujú, povzbudiť a inšpirovať,“ vysvetľuje Ivo Mrena. 

Práve vlastný e-shop môže byť pre mnohé z nich ideálnym zamestnaním. Vďaka flexibilite ponúka väčšie možnosti napríklad počas materskej dovolenky. 

Dva rôzne príbehy

Súčasťou kampane sú aj ďalší dvaja e-shopári. Každý s trochu odlišným príbehom, ktorým sa snaží osloviť odlišných potenciálnych klientov Shoptetu. 

Zatiaľ čo Neonmars má od začiatku aj vlastnú kamennú prevádzku, v prípade Flexity ide o začiatok podnikania len cez e-shop. Majitelia oboch e-shopov vo videách zdôrazňujú jednoduchosť Shoptetu, ktorá je jeho najväčším benefitom. 

Hlavným kanálom budú sociálne siete

Videá budú šírené predovšetkým prostredníctvom sociálnych sietí Youtube, Facebook a Instagram. Pôjde tak o klasickú platenú reklamu, ako aj o zdieľanie na kanáloch jednotlivých e-shopárov.  

01 - Modified: 2024-01-17 13:14:34 - Feat.: - Title: Slovenským e-shopom rastú objednávky aj obraty, koniec roka bol silný 02 - Modified: 2023-09-11 09:35:32 - Feat.: - Title: E-commerce sa pripravuje na vianočnú sezónu. Čo musia e-shopy urobiť hneď teraz? 03 - Modified: 2023-08-11 06:15:06 - Feat.: - Title: Slováci sa vrátili k online nákupom, stúpli obraty e-shopov aj počty objednávok 04 - Modified: 2022-11-29 14:26:37 - Feat.: - Title: Black Friday: Shoptet hovorí o rekordných ziskoch, dáta Heureky a Upgates to nepotvrdzujú 05 - Modified: 2022-06-27 10:20:00 - Feat.: - Title: E-commerce: Veľkí hráči majú problémy, malým sa naďalej darí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 00:13