Jedným z predpokladov, ako vyťažiť z vianočnej sezóny čo najviac, je dôsledná a včasná príprava. Tá je u mnohých predajcov aktuálne v plnom prúde. Podaktoré značky začínajú dokonca s predstihom jedného roka: „Už počas prebiehajúcich Vianoc začíname myslieť na tie budúce a rozbiehame plánovanie a organizáciu. Napríklad mediálny nákup musíme zaistiť s ročným predstihom, aby sme mali dostatok priestoru a času na našu reklamnú kampaň,“ vyhodnocuje PR manažerka Eliška Čeřovská z internetového obchodu Alza.sk.
Popri krokoch zabezpečujúcich propagáciu v Alze zároveň vyhodnocujú, čo sa v minulých rokoch osvedčilo a čo nie, a následne upravujú stratégiu. To zahŕňa nielen výber sortimentu, ktorý chcú počas tohto obdobia viac tlačiť, ale aj optimalizáciu logistických a predajných procesov.
Trošku iný cyklus možno pozorovať pri e-shopoch, ktorým vrcholí hlavná sezóna v lete. Dávid Had, Performance Marketing Manager zo spoločnosti Holokolo, špecializujúcej sa na predaj cyklooblečenia vysvetľuje, že po lete využívajú krátky priestor na development a opravu n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.