StoryEditor

Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán

27.11.2023, 10:19

Jeho nástup do čela Zaraguzy by sme mohli pokojne nazvať aj zmenou roka. Jakub Kuko Mazán sa novej pozície rozhodne neobáva. Práve naopak. Teší sa na najväčšiu výzvu svojej doterajšej reklamnej kariéry.

Od decembra prevezmete kormidlo agentúry Zaraguza na Slovensku. Prichádzate z pozície šéfa malej reklamnej agentúry 4.0. Aké sú vaše ambície?

Mojím cieľom je rozdúchať v Zaraguze kreatívny rock‘n‘roll. Chceme byť lídrom v oblasti ideí, ktoré sú však primárne zamerané na to, čo reklama má robiť. Teda v prvom rade pomáhať úspechu produktov našich klientov. Zároveň budeme teraz s mojím nástupom integrovať agentúru 4.0 do Zaraguzy. Pôjde o zlúčenie z personálnej aj klientskej stránky. Bude to chvíľu trvať, ale z pohľadu klientov sa na úrovni servisu a procesov nič nemení.

Takže agentúra 4.0 v rámci integrácie zaniká?

Stane sa integrálnou súčasťou Zaraguzy, ale určite nezanikne jej spirit. To osobne postrážim. Je to pomerne netradičný ťah na tunajšom reklamnom trhu, tu sa agentúry skôr štiepia. V zahraničí je to však celkom bežné.

Aké nástrahy a  výhody vidíte v spájaní agentúr?

Začnem výhodami. Vidím ich v tom, že obom tímom akoby rozčeríme vody a môže z toho vzniknúť pozitívna kreatívna rivalita v dobrom zmysle slova. Myslím si, že takýto setup v rámci tímov prinesie priestor na rast. Ako veľmi dôležité vnímam to, aby na začiatku jeden aj druhý tím navzájom pochopili rozdielnosti v ich fungovaní. Aby sa necítili ohrozené, aby boli komfortné a mali istoty.

Je pravda, že agentúra 4.0 je hybridná agentúra, máme ľudí, ktorí pre nás pracujú full time z  Banskej Bystrice, Bratislavy, ale aj z Nórska a funguje to. Zaraguza je v tomto zmysle klasickejšia agentúra. Takže toto vidím ako výzvu, vymyslieť spoločné fungovanie. Určite sa stane, že tí, ktorí predtým robili na jednom klientovi, zrazu dostanú zadanie od iného a opačne. Toto ma baví a verím, že to prinesie nové nápady.

Prečo nastávajú tieto zmeny?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-10-04 14:23:04 - Feat.: - Title: Soňa Kaprálová: S hrdosťou hlásim, že robím to, čo ma baví! 05 - Modified: 2023-10-16 08:30:34 - Feat.: - Title: ADMA názor: Značky majú svoje taktiky na brand safety, výber médií aj blacklist stránok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 03:52