Lenka Švančárková pôsobí ako Social media manager v agentúre TRIAD. Ku kreatívnej sfére ju to ťahalo už na vysokej škole FMK v Trnave, kde študovala marketingovú komunikáciu. Za dva roky v TRIADe stihla pracovať pre klientov ako sú VÚB, Quatro, Funrádio, Uniqa a O2. Je introvertom, ktorý sa medzi svojimi ľuďmi mení na extroverta a keď práve nepracuje v Devínskom domčeku, tak ju určite nájdete vo fitku, v lese so psíkom alebo na nákupoch.
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Už od októbra žijeme Vianocami a vianočnou kampaňou pre O2. Výhrou O2 tendra, kedy sme klienta získali „se všim všudy“ nabral agentúrny život rýchly spád a je tak dynamický, že odštartujeme jednu kampaň a už briefujeme ďalšiu. Ale práve toto sa mi tom páči, že sa stále niečo nové deje a každý deň je úplne iný.
To bol dôvod, prečo ma to vždy lákalo pracovať vo väčšej agentúre, kde to je jeden veľký kolotoč. Čaká nás rozhodne rok plný výziev. Ja mám na starosti social dvoch našich klientov a aktuálne pracujem na stratégii na ďalší rok. Obhliadam sa za predošlým rokom, čo pekné sme urobili, čo môžeme urobiť lepšie a hľadám príležitosti, ktoré môžeme na social využiť.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
V hlave úplne jasná, no v realite trochu zložitejšia. Študovala som marketingovú komunikáciu v Trnave a po škole som mala jasný cieľ – presťahovať sa do Bratislavy...
Zostáva vám 85% na dočítanie.