Najznámejšia* aplikácia na cvičenie oznámila komplexný redizajn a zjednotenie vizuálnej komunikácie. „Cítili sme, že je čas na zmenu. Chceli sme zatraktívniť dizajn a byť ešte bližšie k našim fitshakeráčkam,“ komentuje rebranding CEO Fitshakera Peter Švaral. Tento krok je súčasťou stratégie na posilnenie brandu a zlepšenie vizuálneho vnímania značky.
Nová, vyšperkovaná vizuálna identita Fitshakera zahŕňa prepracované logo, ktoré odstraňuje figurálny charakter postavy a zavádza nový štylizovaný ťah písmena A. Tento tvar symbolizuje úsmev a pozitivitu, hodnoty, ktoré Fitshaker chce naďalej prinášať do života žien.
Farebná škála vychádza z pôvodnej palety a rozširuje sa o nové farby ako oranžová a fialová, ktoré predstavujú energiu, kreativitu a túžbu po pokroku. Tieto odtiene spolu s ďalšími novými farbami, reprezentujúcimi populárne Fitshaker výzvy, umožňujú lepšiu orientáciu používateľov a okamžité vizuálne rozlíšenie jednotlivých výziev. Pravidelné výzvy budú komunikované v samostatných farebných škálach s vlastným geometrickým badge prvkom signifikantným pre danú výzvu. Sviežosť a nežnosť vizuálov dopĺňajú kreslené doodles rôznych tvarov a podčiarknutí.
Typografia značky bola tiež zjednotená a zladená s používaním jediného základného fontu doplneného o alternatívny font. Táto zmena spolu s pridanými doodle líniami zvyšuje variabilitu typografického štýlu značky.
Fitshaker, známy svojím kvalitným videoobsahom, preniesol novú identitu aj do videí a ďalších formátov, čím posilnil svoju vizibilitu na sociálnych sieťach, v online baneroch, printových inzerciách a ďalších plochách. Navyše nová vizuálna identita bola aplikovaná aj na produkty značky od obalov až po merch, poskytujúc tak konzistentný a moderný vzhľad.
Nová identita vznikala v spolupráci s agentúrou GALTON Brands, ktorá sa už 15 rokov venuje brandingu a budovaniu značiek: „Navrhnúť identitu značky s takou silnou komunitou, akú má Fitshaker, bolo pre nás nielen kreatívnou výzvou, ale aj zaujímavou biznis skúsenosťou. Vždy nás totiž baví spolupracovať s klientom, ktorý má odvahu urobiť zmenu a do centra diania postaviť potreby zákazníkov.“
Hodnoty sú kľúčom k úspechu
„Chceme byť vzorom pre všetky ženy, ktoré túžia po zmene, snažia sa viac hýbať, zdravšie stravovať a mať šťastnejšie dni,“ približuje Katka Rakúsová, Head of Marketing vo Fitshakeri, v článku o hodnotách značky.
Fitshaker sa zameriava na online cvičenie v pohodlí domova a pomáha tak so zhadzovaním nadbytočných kíl. Vo svojich viac ako 1 100 videách sa venuje tréningom, motivácii aj zdravým receptom. „Chceme byť vzorom pre všetky ženy, ktoré chcú zmenu životného štýlu. Zmyslom našej práce je dosiahnuť, aby bola každá žena fit a šťastná celý život. Prešli sme spolu naozaj dlhú cestu a my máme stále veľké plány,“ dodáva Peter Švaral za Fitshaker tím.
*Podľa prieskumu nezávislej prieskumnej spoločnosti Go4Instight v júli 2023 na vzorke 1 000 žien vo veku 20 – 55 rokov.