StoryEditor

Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing

01.06.2023, 00:00
  • O životnom cykle značky a jej komunikácii s verejnosťou nám porozprával Andrej Mitaš, CEO & Managing Director v GALTON Brands, ktorý má viac ako pätnásťročné skúsenosti s budovaním značiek.
  • Aké sú prvé kroky pri budovaní úspešného brandu?
  • Prečo je dôležité, aby mala značka unikátnu DNA?
  • Stane sa umelá inteligencia nástrojom na budovanie brand idey?
  • A aké sú rozdiely v tejto brandži na Slovensku a v Španielsku, kde má GALTON Brands pobočku?

Aký prvý krok by mali firmy urobiť pri budovaní svojho brandu?

Strategické budovanie značky začína detailnou analýzou interného prostredia firmy, jej aktuálnych marketingových aktivít a komunikácie, a zároveň zberom insightov pre tvorbu brand idey. Po získaní prehľadu o aktuálnom stave značky nasleduje analýza trhu a konkurencie.

V tejto časti je vhodné realizovať prieskum trhu, v rámci ktorého identifikujeme nielen aktuálnu situáciu z pohľadu spontánnej či podporenej znalosti značky a jej kľúčových assetov, ale získame tiež presný obraz o konkurencii či očakávaných atribútoch značky zo strany spotrebiteľov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom 02 - Modified: 2023-12-06 12:16:42 - Feat.: - Title: Najznámejšia FIT aplikácia z dielne Fitshakera prechádza rebrandingom 03 - Modified: 2023-10-27 08:40:53 - Feat.: - Title: GALTON Brands oslavuje 15 rokov budovania značiek 04 - Modified: 2023-11-20 09:37:39 - Feat.: - Title: Značka hrá pri rozhodovaní spotrebiteľa výraznú rolu 05 - Modified: 2023-11-27 14:09:57 - Feat.: - Title: Značka musí byť silná vo vyjadreniach aj po vizuálnej stránke, aby zaujala publikum
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:15