StoryEditor

Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing

01.06.2023, 00:00
  • O životnom cykle značky a jej komunikácii s verejnosťou nám porozprával Andrej Mitaš, CEO & Managing Director v GALTON Brands, ktorý má viac ako pätnásťročné skúsenosti s budovaním značiek.
  • Aké sú prvé kroky pri budovaní úspešného brandu?
  • Prečo je dôležité, aby mala značka unikátnu DNA?
  • Stane sa umelá inteligencia nástrojom na budovanie brand idey?
  • A aké sú rozdiely v tejto brandži na Slovensku a v Španielsku, kde má GALTON Brands pobočku?

Aký prvý krok by mali firmy urobiť pri budovaní svojho brandu?

Strategické budovanie značky začína detailnou analýzou interného prostredia firmy, jej aktuálnych marketingových aktivít a komunikácie, a zároveň zberom insightov pre tvorbu brand idey. Po získaní prehľadu o aktuálnom stave značky nasleduje analýza trhu a konkurencie.

V tejto časti je vhodné realizovať prieskum trhu, v rámci ktorého identifikujeme nielen aktuálnu situáciu z pohľadu spontánnej či podporenej znalosti značky a jej kľúčových assetov, ale získame tiež presný obraz o konkurencii či očakávaných atribútoch značky zo strany spotrebiteľov.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-11 07:00:24 - Feat.: - Title: UNIQA v novej kampani pozýva ľudí k spoločnému stolovaniu 02 - Modified: 2025-08-18 11:52:24 - Feat.: - Title: Rozdiel medzi „tu sa oplatí pracovať“ a „tu chcem pracovať“ je na Slovensku stále priepastný 03 - Modified: 2025-08-05 07:51:00 - Feat.: - Title: Autentická komunikácia výrazne formuje imidž a reputáciu značky, hovorí CSR líderka a správkyňa Nadácie Orange 04 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom 05 - Modified: 2023-12-06 12:16:42 - Feat.: - Title: Najznámejšia FIT aplikácia z dielne Fitshakera prechádza rebrandingom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 07:28