Robo Hager
CMO
ui42
AI využívame tak v marketingu pri kampaniach, ako aj pri programovaní. Ďalej na preklady pri exporte e-shopov do zahraničia. Našim klientom nasadzujeme na e-shopy automatizované odporúčania produktov na báze AI. Snažíme sa dávať focus na efektivitu využívania jednotlivých nástrojov. Vyslovene chybové zatiaľ neevidujeme. A o prácu nepripravila nikoho. Skôr odbremenila, aby sa kolegovia mohli venovať aj iným veciam.
Daniel Feranec
Creative Director
CORE4 Advertising
AI berieme ako „pomocnú silu“, ktorá sa dá pekne využiť najmä pri prezentáciách a skicách. Umelá inteligencia nie je v jej súčasnej podobe kreatívna inteligencia, ale imitujúca inteligencia, čo znamená, že spoliehať sa na ňu v príliš veľkej miere by aj tak bolo proti zásadám našej agentúry.
Milan Čanky
Creative Director
SCR interactive
Umelá inteligencia si u nás našla využitie primárne v kreatíve, kde pomocou rôznych dostupných nástrojov dokážeme klientovi prezentovať finálny vizuál kampane, ktorý často v rámci úspory klientovho budgetu využijeme v ostrej kampani. AI ďalej využívame pri rôznych analýzach a dátovo náročnejších aktivitách, pri tvorbe obsahu, ale aj pri množstve ďalšej práce, kde sa potrebujeme inšpirovať.
O prácu nepripravila nikoho a nemyslím si, že niekoho pripraví, ale pomáha nám byť efektívnejšími. Samozrejme, je to relatívne nová technológia, ktorá má svoje muchy, preto všetky výstupy, ktoré dostaneme, je potrebné overovať, aby sme predišli prípadným chybám.
Marek Uličný
Associate Creative Director
oh my DOT
Umelú inteligenciu využívame denne a nevnímame ju ako konkurenciu. Skôr ju berieme ako nástroj, ktorý zefektívňuje našu prácu. Či už ide o tvorbu storyboardov, skicovanie kľúčových vizuálov, alebo napríklad kontrolu gramatiky (aj tohto) textu.
Má svoje nedostatky a limity, ako každá nová technológia, ale je len otázkou času, kedy zmiznú. Som však idealista a verím, že skutočný ľudský craft nevymizne. Naopak, bude čoraz viac oceňovaný, práve kvôli záplave vygenerovaných výstupov. AI u nás o prácu zatiaľ nepripravila nikoho.
Peter Šebo
Chief Digital Officer & Founder
PS:Digital
AI je už dnes prirodzenou súčasťou našej práce. Primárne ju využívame na rešerš textov, inšpiráciu a grafické skice či mock-upy do kampaní. Testujeme zároveň aj analýzu výsledkov performance kampaní a reporting pre klientov.
Na druhej strane, spoľahnúť sa na ňu (zatiaľ) nedá pri získavaní info...
Zostáva vám 85% na dočítanie.