StoryEditor

Ľubica Mieresová: Láskyplným piatočkom sme sa chceli priblížiť aj k mladšej generácii

22.12.2023, 11:00
  • Zlaté Prasiatko či Láskyplný piatoček, tieto výrazné prvky kampaní si spojíme len s jednou značkou.
  • Kofola prišla tento rok s krásnou myšlienkou venovania viac času láske a partnerovi.
  • Čo tým chcela značka odkomunikovať, ako túto tému pretavila do vianočnej kampane a aké sú jej plány do budúcna?
  • O tom nám porozprávala marketingová manažérka pre značku Kofola Ľubica Mieresová.

Kofola prišla v máji s novou kampaňou „Láskyplný piatoček,“ ktorá hlási, aby si ľudia na seba našli viac času. Prečo ste chceli komunikovať práve túto tému?

Kofola je láska a aj naopak láska bola vždy Kofola, ale už bolo potrebné posúvať komunikáciu a jazyk značky do súčasného sveta, keďže aktuálny svet úplne nerezonoval s mladou cieľovou skupinou. Láska je jedným z najsilnejších assetov značky, ale potrebovali sme sa spýtať rôznych cieľových skupín, ako to oni majú s Kofolou aj s láskou, aké je vnímanie značky a čo sú pre nich naše najsilnejšie imidžové alebo produktové atribúty. Tie sme reflektovali pri tvorbe nového repozicioningu a následne aj novej komunikačnej stratégii.

V prieskume sme si potvrdili, že téma lásky je stále silná a relevantná pre každú cieľovú skupinu, ale tak ako ju komunikačne ukazuje značka, je už trochu mimo autentického sveta mladých a potrebujeme ísť viac do reality, kde láska naráža na problémy, starosti a komplikácie každodenného sveta. Ale ak je to to pravé a ak chceme aby bolo aj dlhodobo udržateľné, stojí za to tomu svoju energiu venovať.

Prišli sme na to, že jedným z problémov, akým čelí je aj nedostatok kvalitného času a priestoru, ktorý ľudia sebe navzájom venujú. S Kofolou chceme inšpirovať ľudí, aby venovali láske priestor a čas, a tak sme prišli s iniciatívou Láskyplný piatoček.

Keďže našim nepísaným pravidlom je najskôr robiť, potom o tom vravieť, chceli sme ísť ako firma príkladom, preto sme najprv priniesli Láskyplný piatoček našim zamestnancom. Tento koncept dňa voľna na lásku najskôr nadchol naše vedenie a potom aj samotných zamestnancov.

Ďalším krokom bola komunikačná kampaň, ktorou sme myšlienku potreby väčšieho množstva času na lásku šírili ďalej medzi verejnosť. Kampaň je súčasťou dlhodobého komunikačného konceptu, ktorý pre nás vytvorila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kampaň si získala veľkú pozornosť. Čakali ste, že vzbudí taký záujem?

Áno (smiech). Lásky...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-16 07:25:57 - Feat.: - Title: Na festivale Grape si spečatilo lásku 40 zamilovaných dvojíc 02 - Modified: 2023-11-23 10:02:56 - Feat.: - Title: Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky, tentokrát v pivnom segmente 03 - Modified: 2023-08-09 11:34:17 - Feat.: - Title: Kofola prichádza s netradičným konceptom. Na festivale Grape sa zosobáši až 6 párov 04 - Modified: 2023-07-11 11:33:12 - Feat.: - Title: Richard Gažo za Rajec: Udávame trendy, ktoré spotrebiteľ počúva a konkurencia nasleduje 05 - Modified: 2021-08-25 12:44:18 - Feat.: - Title: Kofola ponúkne alternatívu k PET fľašiam a plechovkám
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:08