Jana Kutlíková, riaditeľka marketingového a zákazníckeho oddelenia Dr.Max.
StoryEditorJana Kutlíková z Dr.Max: Chceme byť jednotkou v starostlivosti
Slovenský e-commerce je v poslednom období v poklese, avšak internetovej lekárni Dr.Max sa darí zvyšovať tržby. Ako si udržiava stabilnú pozíciu na trhu a komunikuje so zákazníkmi? Na to nám odpovedala Jana Kutlíková, riaditeľka marketingového a zákazníckeho oddelenia Dr.Max.
Slovenský e-commerce je podľa aktuálnej analýzy Heureka eCommerce Insider stále v poklese. Internetová lekáreň a e-shop Dr.Max však v treťom kvartáli medziročne rástli o 43,8 percenta. Čomu pripisujete rast tržieb?
Stabilitu a rast vidíme najmä v orientácii na zvyšovanie starostlivosti o zákazníka. Ide o štyri piliere, ktoré nás odlišujú od konkurencie a pomáhajú dosahovať súčasné výsledky. Je to šírka nášho sortimentu, cenová dostupnosť produktov, rý...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-08-12 12:57:50 - Feat.: - Title: Dr. Max kampaňuje s výstražnou vlajkou. Tá vie upriamiť na potrebu ochrany pred slnkom
02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka
03 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
04 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte