Nezomri: Imunitný balíček Dr. Max
StoryEditorPromo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
Aprílové Hodnotenie Stratégií patrilo z veľkej časti práci This is Locco a Dr. Max. Ovládla totiž viaceré kategórie.
Jednou z nich bola Promo, activation, event. Do kategórie sme dostali iba dve prihlášky a obi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: 0 - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: 0 - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií