Viete, akú poisťovňu si dnes praje typický zákazník?
Samozrejme, zákazník od poisťovne očakáva spoľahlivosť a stabilitu. Zároveň očakáva, rovnako ako pri akejkoľvek inej službe, pozitívnu zákaznícku skúsenosť, ktorú by som interpretoval cez dostupnosť, prehľadnosť, jednoduchosť a rýchlosť.
Očakáva zároveň, že poisťovňa bude akousi kombináciou konzervatívneho prostredia a inovatívnosti, že bude otvorená a pripravená implementovať progresívne technologické novinky. Je našou strategickou prioritou takto postupovať, pretože si uvedomujeme, že len tak si udržíme konkurencieschopnosť v dynamickom prostredí poistného trhu.
Ktoré služby a nákupné miesta sú pre zákazníka kľúčové, nevyhnutne potrebné k jeho životu?
Závisí to od typu poistenia, respektíve služby, ktorú zákazník požaduje, ako aj od zváženia potrieb a výberu samotného zákazníka. V niektorých prípadoch je preferovaná možnosť osobného kontaktu, v iných je to zasa online. Z prieskumov nám napríklad vychádz...
Zostáva vám 85% na dočítanie.