StoryEditor

Limitovaná edícia Coca-Cola K-Wave Zero Sugar oslavuje hudobný štýl K-Pop

22.02.2024, 12:27
Autor:
redred

V spolupráci s J. Y. Parkom, Stray Kids, ITZY a NMIXX spúšťa Coca-Cola Creations limitovanú edíciu K-Wave Zero Sugar, ktorá oslavuje unikátnu subkultúru K-Popu.

Coca-Cola aktuálne predstavuje prvú edíciu Coca-Cola Creations roku 2024. Je ňou Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, ktorá oslavuje fanúšikov K-Popu a prináša im jedinečnú príležitosť prepojiť sa so svojimi obľúbenými umelcami nielen v digitálnom, ale aj v reálnom svete.

V kampani spolupracuje Coca-Cola s najpopulárnejšími skupinami K-Popu – Stray Kids, ITZY, NMIXX a so zakladateľom JYP Entertainment J. Y. Parkom. Spojili sa a vydali ultimátnu hymnu K-Popu „Like Magic“. Vďaka QR kódu na obaloch nápojov Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získajú fanúšikovia online prístup na veľkolepý koncert K-Wave, na ktorom vystúpia spomínaní umelci. Koncert sa uskutoční v júni v juhokórejskom Soule.

image

V kampani spolupracuje Coca-Cola s najpopulárnejšími skupinami K-Popu.

„Sme nadšení, že môžeme na slovenskom a českom trhu po prvýkrát predstaviť limitovanú edíciu Coca-Cola Creations. Prvou príchuťou tohto roka je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, ktorá je inšpirovaná umením K-Popu. S touto novinkou Coca-Cola prináša nielen novú príchuť, ale aj nevšedný zážitok „K-Wave Experience“. Fanúšikovia si prostredníctvom tohto jedinečného digitálneho zážitku budú môcť personalizovať pieseň „Like Magic“, nahrať do nej svoj hlas alebo svojho avatara a následne zdieľať výsledok na svojich sociálnych sieťach. Do kampane sa zapoja aj vybraní lokálni influenceri, napríklad Pam Rabbit alebo Adam Pavlovčin,“ hovorí Mária Drotárová, senior brand manager Coca-Cola pre ČR a SR.

V rámci uvedenia na slovenský a český trh bude limitovaná edícia Coca-Cola Creations K-Wave podporená digitálnou kampaňou, komunikáciou na sociálnych sieťach, spoluprácou s influencermi, podporou v mieste predaja a PR kampaňou. Coca-Cola sa tiež rozhodla pri tejto príležitosti nadviazať partnerstvo s Czech Korean Production a podporiť tohtoročnú tanečnú súťaž, ktorá prebehne v marci.

01 - Modified: 2023-11-08 10:53:32 - Feat.: - Title: Svet potrebuje viac Santov. Vianočná kampaň Coca-Cola prichádza s krásnym posolstvom 02 - Modified: 2023-06-14 12:26:54 - Feat.: - Title: Poznáme najhodnotnejšie značky sveta. Víťaz rebríčka je rovnaký ako vlani 03 - Modified: 2022-06-16 13:18:28 - Feat.: - Title: Značka Coca-Cola štartuje letnú kampaň Coke & Meal
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 11:58