Coca-Cola aktuálne predstavuje prvú edíciu Coca-Cola Creations roku 2024. Je ňou Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, ktorá oslavuje fanúšikov K-Popu a prináša im jedinečnú príležitosť prepojiť sa so svojimi obľúbenými umelcami nielen v digitálnom, ale aj v reálnom svete.
V kampani spolupracuje Coca-Cola s najpopulárnejšími skupinami K-Popu – Stray Kids, ITZY, NMIXX a so zakladateľom JYP Entertainment J. Y. Parkom. Spojili sa a vydali ultimátnu hymnu K-Popu „Like Magic“. Vďaka QR kódu na obaloch nápojov Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získajú fanúšikovia online prístup na veľkolepý koncert K-Wave, na ktorom vystúpia spomínaní umelci. Koncert sa uskutoční v júni v juhokórejskom Soule.
„Sme nadšení, že môžeme na slovenskom a českom trhu po prvýkrát predstaviť limitovanú edíciu Coca-Cola Creations. Prvou príchuťou tohto roka je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, ktorá je inšpirovaná umením K-Popu. S touto novinkou Coca-Cola prináša nielen novú príchuť, ale aj nevšedný zážitok „K-Wave Experience“. Fanúšikovia si prostredníctvom tohto jedinečného digitálneho zážitku budú môcť personalizovať pieseň „Like Magic“, nahrať do nej svoj hlas alebo svojho avatara a následne zdieľať výsledok na svojich sociálnych sieťach. Do kampane sa zapoja aj vybraní lokálni influenceri, napríklad Pam Rabbit alebo Adam Pavlovčin,“ hovorí Mária Drotárová, senior brand manager Coca-Cola pre ČR a SR.
V rámci uvedenia na slovenský a český trh bude limitovaná edícia Coca-Cola Creations K-Wave podporená digitálnou kampaňou, komunikáciou na sociálnych sieťach, spoluprácou s influencermi, podporou v mieste predaja a PR kampaňou. Coca-Cola sa tiež rozhodla pri tejto príležitosti nadviazať partnerstvo s Czech Korean Production a podporiť tohtoročnú tanečnú súťaž, ktorá prebehne v marci.