Koncept Kauflandu Naše naj pokračuje s Jánom Mistríkom.
StoryEditor

Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov

01.03.2024, 09:00
Autor:
redred

Kampaň je z dielne agentúry THIS IS LOCCO. Produkciu spotu zastrešila produkcia Revers s režisérom Tomášom Bařinom.

Spot s vtipnou scénkou, ktorú poznajú mnohí Slováci, odkazuje divákom, že v Kauflande nájdu najviac slovenských výrobkov od dlhodobo overených dodávateľov.

Ústredným motívom spotu je typický rodinný obed, ktorý sa nečakane zvrtne. Spúšťačom drámy je misa slovenských výrobkov z Kauflandu. Ihneď totiž pobúri najstaršieho člena rodiny – svojského dedka v podaní Jána Mistríka. Veď za jeho čias robil všetko vlastnými rukami, nestačilo iba “nakúpiť v Kauflande a hotovo”.

„Tradičné slovenské výrobky sme kedysi našli skôr na salašoch alebo farmách. Dnes sú aj netypicky doménou veľkého reťazca ako Kaufland. Vtom sme videli potenciál na humor prameniaci zo stretu dvoch generácií – dcéry a jej otca, ktorého si zahral legendárny Ján Mistrík. Napriek počiatočnej nevôli však otec nakoniec zisťuje, že aj keď sa tradičné výrobky presunuli do Kauflandu, na ich kvalite to nič nezmenilo,” hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

„ Hľadali sme tiež príbeh, s ktorým sa diváci dokážu stotožniť. A keďže každý z nás má v rodine toho jedného dedka, otca či strýka, ktorý vie všetko najlepšie, voľba bola jasná,” hovorí Romana Kádeková, Copywriter & Ideamaker z THIS IS LOCCO.

Koncept Kauflandu Naše naj pokračuje s Jánom Mistríkom.

Hero verzia spotu bude nasadená online. V artiklových recutoch sa objaví aj v TV.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Jana Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbara Šmídová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter/Ideamaker: Martin Polakovič, Romana Kádeková

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Revers films

Režisér: Tomáš Bařina

01 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy 02 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít 03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 04 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 05 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 05:45