Spot s vtipnou scénkou, ktorú poznajú mnohí Slováci, odkazuje divákom, že v Kauflande nájdu najviac slovenských výrobkov od dlhodobo overených dodávateľov.
Ústredným motívom spotu je typický rodinný obed, ktorý sa nečakane zvrtne. Spúšťačom drámy je misa slovenských výrobkov z Kauflandu. Ihneď totiž pobúri najstaršieho člena rodiny – svojského dedka v podaní Jána Mistríka. Veď za jeho čias robil všetko vlastnými rukami, nestačilo iba “nakúpiť v Kauflande a hotovo”.
„Tradičné slovenské výrobky sme kedysi našli skôr na salašoch alebo farmách. Dnes sú aj netypicky doménou veľkého reťazca ako Kaufland. Vtom sme videli potenciál na humor prameniaci zo stretu dvoch generácií – dcéry a jej otca, ktorého si zahral legendárny Ján Mistrík. Napriek počiatočnej nevôli však otec nakoniec zisťuje, že aj keď sa tradičné výrobky presunuli do Kauflandu, na ich kvalite to nič nezmenilo,” hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
„ Hľadali sme tiež príbeh, s ktorým sa diváci dokážu stotožniť. A keďže každý z nás má v rodine toho jedného dedka, otca či strýka, ktorý vie všetko najlepšie, voľba bola jasná,” hovorí Romana Kádeková, Copywriter & Ideamaker z THIS IS LOCCO.
Hero verzia spotu bude nasadená online. V artiklových recutoch sa objaví aj v TV.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Jana Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbara Šmídová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter/Ideamaker: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Revers films
Režisér: Tomáš Bařina