Jej cieľom je pomôcť značke s problémom, s ktorým bojujú na trhu všetci výrobcovia mäsových výrobkov. Ako sa vymaniť z komoditného vnímania mäsových produktov.
Využili sme náš najsilnejší odlišovač - jedinečnú vyladenú chuť, nezameniteľnosť dizajnu obalov, chránené názvy výrobkov, spolu s tradíciou a silou značky ako garantom kvality a postavili naše výrobky do pozície benchmarku v kategórii.
Veríme, že detaily produktov a známa skladba v reklamnom spote, dokážu posilniť zážitok a asociácie s premiovou kvalitou a vyladenou chuťou Tauris mäsových výrobkov," hovorí marketingová riaditeľka TAURIS Iveta Štefánová.
„Hlavným hrdinom spotu v réžii Pavla Soukupa je jednoznačne náš produkt. Hlavná úloha? Prebudiť u diváka chuť na kvalitu. Spot vznikol v spolupráci s produkciou FRAMEHOUSE a o hudobný motív, adaptáciu piesne Žienka domáca, sa postaral Viktor Hazard spolu s Janou Kirschner a speváčkou Katkou Ščevlíkovou,“ potvrdil kreatívny riaditeľ applepie Matej Králik.
Sebavedomú komunikáciu postavenú na kvalitnom produkte môžu Slováci vidieť v televízii, online, v printe aj v OOH, napríklad aj na najväčšej reklamnej ploche na Slovensku, na bratislavskej Inchebe.
Vizitka kampane
Klient: TAURIS, a.s.
Marketing director: Iveta Štefánová
Brand manager: Marián Gombík
Agentúra: applepie s.r.o.
Managing Director: Alexander Smik
Account Manager: Katarína Bartová
Creative Director: Matej Králik
Copywriter: Tomáš Kučírek
Produkcia: Framehouse
Fotograf: Miňo Debnár
Režisér: Pavel Soukup
Hudba: Jana Kirchner, Katka Ščelíková Viktor Hazard