StoryEditor

Ako má chutiť šunka, saláma, párky? TAURIS raz a navždy vyriešil spotrebiteľskú dilemu

06.03.2024, 13:52
Autor:
redred

Do nového roka vstupuje spoločnosť Tauris novou reklamnou kampaňou z dielne agentúry applepie. 

Jej cieľom je pomôcť značke s problémom, s ktorým bojujú na trhu všetci výrobcovia mäsových výrobkov. Ako sa vymaniť z komoditného vnímania mäsových produktov. 

Každý výrobca hovorí pri mäsových výrobkoch o chuti. Ale čo ja viem, ako má chutiť šunka? Preto sme sa spolu s Taurisom rozhodli raz a navždy túto spotrebiteľskú dilemu vyriešiť. Takto má chutiť šunka. Takto má chutiť saláma a takto majú chutiť párky. Saláma = Tauris, Šunka a párky = Zipser do Taurisu. 

image

Takto má chutiť saláma

Využili sme náš najsilnejší odlišovač - jedinečnú vyladenú chuť, nezameniteľnosť dizajnu obalov, chránené názvy výrobkov, spolu s tradíciou a silou značky ako garantom kvality a postavili naše výrobky do pozície benchmarku v kategórii. 

"Našou prioritou pri tejto reklamnej kampani je presne zachytiť výnimočnosť a kvalitu produktov značky Tauris a subrandu Zipser, aby sme sa úspešne vymanili z komoditného vnímania mäsových výrobkov. Chceme, aby náš reklamný spot nebol len o produkte, ale o pocite šťastia spojeného s dobrým jedlom. Pre mňa osobne bola produkcia spotu motivujúcim zážitkom, celý tím pracoval vysoko profesionálne a nadšene, od začiatku som vedela, že výsledok bude výborný.

image

Takto má chutiť šunka

Veríme, že detaily produktov a známa skladba v reklamnom spote, dokážu posilniť zážitok a asociácie s premiovou kvalitou a vyladenou chuťou Tauris mäsových výrobkov," hovorí marketingová riaditeľka TAURIS Iveta Štefánová.

Hlavným hrdinom spotu v réžii Pavla Soukupa je jednoznačne náš produkt. Hlavná úloha? Prebudiť u diváka chuť na kvalitu. Spot vznikol v spolupráci s produkciou FRAMEHOUSE a o hudobný motív, adaptáciu piesne Žienka domáca, sa postaral Viktor Hazard spolu s Janou Kirschner a speváčkou Katkou Ščevlíkovou,“ potvrdil kreatívny riaditeľ applepie Matej Králik. 

image

Takto majú chutiť párky

Sebavedomú komunikáciu postavenú na kvalitnom produkte môžu Slováci vidieť v televízii, online, v printe aj v OOH, napríklad aj na najväčšej reklamnej ploche na Slovensku, na bratislavskej Inchebe. 

image

Jedine Zipser

Vizitka kampane

Klient: TAURIS, a.s.

Marketing director: Iveta Štefánová

Brand manager: Marián Gombík

Agentúra: applepie s.r.o.

Managing Director: Alexander Smik

Account Manager: Katarína Bartová

Creative Director: Matej Králik

Copywriter: Tomáš Kučírek

Produkcia: Framehouse

Fotograf: Miňo Debnár

Režisér: Pavel Soukup

Hudba: Jana Kirchner, Katka Ščelíková Viktor Hazard

 

 

 

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 03 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 04 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 05 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 22:42