Reklamná kampaň tiež odkazuje aj na silné dedičstvo značky Mattoni, ktorá v uplynulom roku oslávila 150 rokov a vracia sa k známemu sloganu „Mattoni už nie je”.
StoryEditor

Mattonizujte sa dnes aj v budúcnosti

29.07.2024, 13:49
Autor:
redred

Byť zdravý znamená sa o svoje telo aktívne starať. Pestrá strava, dostatok pohybu a psychická pohoda sú pre organizmus veľmi dôležité. Rovnako tak by sme však mali dbať na vyvážený príjem minerálnych látok. 

Na tento funkčný benefit Mattoni je zameraná práve nová kampaň so sloganom,,Mattonizujte sa“, ktorá beží od mája do konca augusta.

Futuristický spot nám poskytuje pohľad do budúcnosti. Príbeh Mattoni zobrazuje rôzne situácie zo života, kedy môže dôjsť k nedostatku minerálov v tele. Mattoni ich k sebe začne volať prostredníctvom upozornenia na smart náramku a vyzýva ľudí, aby doplnili minerály a vďaka tomu sa „Mattonizovali“.

Reklamná kampaň tiež odkazuje aj na silné dedičstvo značky Mattoni, ktorá v uplynulom roku oslávila 150 rokov a vracia sa k známemu sloganu „Mattoni už nie je.

,,Všeobecne známemu heslu,Mattoni už nie je´ sme dali nový obsah, hláška už neodkazuje na nedostatok produktu na mieste predaja, ale na nedostatok Mattoni a minerálnych látok v našom tele. Mattoni tu vždy bola a vždy bude, musíme si teda dávať pozor na to, aby sme ju pili denne a tým si zaistili dostatok minerálnych látok. V reklamnom spote sa pozeráme do budúcnosti, celý svet okolo nás sa mení, ale zdroj minerálnej vody Mattoni ostáva stály,“ vysvetľuje Michal Šlechta, marketing director Mattoni 1873.

Spot, podtrhnutý legendárnou hudbou Karla Svobodu zo seriálu Návštevníci, pochádza z kratívnej dielne Lisbeth & Sober Film a k spotrebiteľom sa dostáva už od začiatku mája. Zahŕňa nielen televíziu, ale aj sociálne siete a je podporený rôznymi PR aktivitami.

Mattoni dlhodobo vytvára príležitosti a miesta, kde je možné kvalitne si vychutnať každú minútu. Počas nasledujúcich mesiacov sa na Slovensku zúčastnia tisícky bežcov rôznych maratónov a behov, ktorých hrdým partnerom je práve Mattoni. Športovci, ktorí denne vydávajú veľké množstvo energie, často zabúdajú na to, že strácajú aj určité množstvo minerálnych látok. Inak to nie je ani pri behu, ten je pre telo a myseľ veľmi prospešný, avšak aj v tomto prípade je potrebné dbať na pitný režim.

Spoločnosť Mattoni 1873 minulý rok oslávila svoje 150-te výročie. Jej vek nie je len číslo, ale zároveň je aj zárukou kvality. Skupina Mattoni 1873 je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov v strednej Európe, expanduje aj do južnej Európy.

 

01 - Modified: 2022-08-02 08:05:14 - Feat.: - Title: Šéf Mattoni sa stal prezidentom Európskej asociácie výrobcov minerálnych vôd 02 - Modified: 2022-05-17 10:06:55 - Feat.: - Title: Mattoni a Budvar sa spojili a vytvorili radler BirGo
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 00:51