BirGo kampaň
StoryEditor

Mattoni a Budvar sa spojili a vytvorili radler BirGo

17.05.2022, 12:03
Autor:
redred

Tri chuťové varianty budú predstavené v kampani od českej reklamnej agentúry Ritual Communication.

Kampaň bude nasadená v TV a digitálnych kanáloch a podporená v instore a prostredníctvom samplingu.

„Spolupráca takých ikon, ako je Mattoni a Budějovický Budvar, je v dnešnej dobe naozaj unikátna, a preto aj pripravovaná kampaň na BirGo využíva motív spájania. Spájanie nielen dvoch expertov vo svojich odboroch, ale aj spojenie dvoch svetov – nealkoholického piva a chuti ovocia. Veríme, že práve túto myšlienku sa nám podarilo zapracovať do vizuálnej podoby všetkých prvkov 360-stupňovej kampane,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky BirGo pre Česko a Slovensko.

Radler BirGo má v súčasnej dobe širokú distribúciu po celej Českej i Slovenskej republike: vo veľkých medzinárodných reťazcoch, na čerpacích staniciach, ale aj v menších obchodoch. V ponuke sú tri varianty príchutí: citrón-limetka, mango-limetka a grapefruit.

Kreatívu TV spotu mala na starosti reklamná agentúra Ritual Communication, réžie sa ujal Matěj Šámal a produkciu zastrešila spoločnosť Armada.

01 - Modified: 2022-06-13 07:30:40 - Feat.: - Title: Budvar pre prírodu. Spoločnosť prechádza na papierové obaly
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 11:06