Kampaň bude nasadená v TV a digitálnych kanáloch a podporená v instore a prostredníctvom samplingu.
„Spolupráca takých ikon, ako je Mattoni a Budějovický Budvar, je v dnešnej dobe naozaj unikátna, a preto aj pripravovaná kampaň na BirGo využíva motív spájania. Spájanie nielen dvoch expertov vo svojich odboroch, ale aj spojenie dvoch svetov – nealkoholického piva a chuti ovocia. Veríme, že práve túto myšlienku sa nám podarilo zapracovať do vizuálnej podoby všetkých prvkov 360-stupňovej kampane,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky BirGo pre Česko a Slovensko.
Radler BirGo má v súčasnej dobe širokú distribúciu po celej Českej i Slovenskej republike: vo veľkých medzinárodných reťazcoch, na čerpacích staniciach, ale aj v menších obchodoch. V ponuke sú tri varianty príchutí: citrón-limetka, mango-limetka a grapefruit.
Kreatívu TV spotu mala na starosti reklamná agentúra Ritual Communication, réžie sa ujal Matěj Šámal a produkciu zastrešila spoločnosť Armada.