Kampaň odštartuje už 1. augusta a potrvá celých 12 mesiacov. Do januára bude podporená 30-sekundovým TV spotom, pričom komunikácia bude priebežne doplnená o ďalšie kanály a formáty vrátane kín, YouTube, OOH, sociálnych sietí, webstránky, IKEA Family, PR a influencerov. IKEA je tiež priekopníkom v CGI reklame. Po úspešnej kampani za novú nižšiu cenu bude počas roka pokračovať so špeciálne digitálne vylepšenou reklamou na spánok.
S viac ako 80-ročnými skúsenosťami v oblasti spánku prichádza IKEA so znalosťami o všetkých potrebných elementoch, ktoré prispievajú k lepšiemu spánku
„Ľudia často zápasia so zlou kvalitou vzduchu, nepohodlnou posteľnou bielizňou, rušivým svetlom a zlou reguláciou teploty, čo vedie k nepokojným nociam. Rôzne finančné obmedzenia zároveň komplikujú výber vhodných produktov, a preto sa jednoducho môže stať, že už pri kúpe takého základného prvku, akým je kvalitný matrac, urobia zlé rozhodnutie. My v IKEA veríme, že dobrý a kvalitný spánok by mal byť pre ľudí prioritou. Preto je naším cieľom pomôcť miliónom ľudí prekonať časové, priestorové či finančné obmedzenia a spraviť dobrý spánok dostupnejším a dosiahnuteľnejším,“ vysvetľuje Iva Pohlová, manažérka marketingovej komunikácie pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Podľa nej zaznamenala IKEA väčší dopyt slovenských zákazníkov po spánkových riešeniach naprieč všetkými predajnými kanálmi. Preto sa rozhodla propagovať kombináciu šiestich elementov, ktoré preukázateľne pomáhajú k lepšiemu spánku.
Dobrý spánok za každých okolností
Vo video spote k novej kampani IKEA zobrazuje rôzne spánkové nastavenia ženy, ktoré sa v priebehu života menia podľa jej potrieb. So sloganom „Žiť naplno môžete, aj keď odpočívate. Sladké sny“ vyzýva IKEA ľudí všetkých vekových kategórií vo všetkých životných situáciách, aby si vytvorili to najlepšie prostredie pre dobrý spánok za ceny, ktoré si môže dovoliť každý.
Video spot bol navrhnutý interne v spoločnosti IKEA a od 1. augusta ho bude možné vidieť v televízii, na sociálnych sieťach, online a v kinách. Kampaň budú dopĺňať sprievodné reklamné kanály vrátane spolupráce s influencermi, ktorá bude zameraná na testovanie produktov zo spánkového sortimentu IKEA v rámci šiestich definovaných elementov, s dôrazom na zdieľanie výsledkov používania v priebehu niekoľkých mesiacov.