StoryEditor

Nová riaditeľka OMD: Ak chceme byť pre klientov relevantným partnerom, musíme sa dostať do čriev digitálneho sveta

28.08.2024, 09:55
  • „Mediálne agentúry prechádzajú digitálnou transformáciou, aby vedeli byť relevantným partnerom pre klienta. Pokiaľ budú klienti digitálnejší ako my, tak nebudú potrebovať mediálnu agentúru. Preto musíme byť o krok vpred,“ hovorí pre Stratégie Jana Tužinská, nová Managing Directorka OMD.
  • Aké úlohy dostala v novej pozícii a kam by chcela nasmerovať jednu z najväčších mediálnych agentúr na trhu? 
  • Ako by mal ideálne vyzerať vzťah medzi agentúrou a klientom? 
  • Rozhovor s managing directorkou OMD nájdete v septembrovom vydaní magazínu Stratégie. 

Sieť mediálnych agentúr OMD a skupina Omnicom Media Group ohlásili zásadné personálne zmeny. Vy ste z pozície Group Account Director postúpili na pozíciu Managing Director v OMD. Čo pre vás takáto zmena znamená, ako ste ju prijali?

V pozícii výkonnej riaditeľky budem mať rozhodujúci vplyv na smerovanie a stratégiu spoločnosti. Zároveň však budem zodpovedná za vedenie a hlavne motivovanie tímov, čo si vyžaduje silné vodcovské schopnosti a hlavne schopnosť inšpirovať druhých. Čiže určite budem čeliť komplexným problémom, ktoré si budú vyžadovať rýchle a efektívne riešenia. V každom prípade je pre mňa pocit, že prispievam k úspechu a rastu spoločnosti, veľmi upokojujúci. A, samozrejme, je to významný krok v mojej kariére, ktorý so sebou prináša množstvo zodpovednosti, výziev, ale aj príležitostí.

Takže ste sa tejto príležitosti nezľakli?

Skôr by som povedala, že mám voči tejto funkcii veľký rešpekt. Strach je emócia, keď úplne neviete kontrolovať svoje činy. Nebolo to rozhodnutie z hodiny na hodinu, predchádzala tomu dlhšia príprava. A, samozrejme, veľkou výhodou je pre mňa aj fakt, že môj bývalý nadriadený, Jozef Keresteš, skúsený mediálny odborník a manažér, zostáva v spoločnosti a posúva sa na pozíciu Chief Client Officer – Investment & Strategy v OMG. Takže know-how zostáva a s OMG budeme naďalej veľmi úzko spolupracovať, ale každý budeme využívať svoje silnejšie stránky.

V akých oblastiach konkrétne budete spolupracovať?

Najmä čo sa týka stratégií pre rast mediálnej hodnoty pre klientov, rozvoja biznisu, implementácie inovácií, technologických prvkov a ďalších rozvojových aktivít, ktoré nás čakajú.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-13 07:54:00 - Feat.: - Title: Dátová revolúcia: Sila, ktorá mení svet mediálnych agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 22:19