”Nakupuj, kto môžeš,” vyzýva nová kampaň Kauflandu. 
StoryEditor

Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu

02.09.2024, 14:58
Autor:
redred

„Nakupuj, kto môžeš!“ kričí zákazníčka do kamery na začiatku nového spotu Kauflandu.

V Kauflande totiž padajú ceny obľúbených výrobkov a uchytiť si ten svoj za výhodnú cenu chce naozaj každý. No hotová cenová apokalypsa.

A keď ceny padajú, tak v tomto spote naozaj padajú. Priamo „z neba“, respektíve zo stropu Kauflandu. „Ide o hardsell, takže sme potrebovali byť jasní a zrozumiteľní, a to hneď od prvých sekúnd. Len čo hlas z rádia oznámi ‚V Kauflande padajú ceny‘, začína sa bitka nielen o samotné produkty, ale aj o pozornosť diváka. Verím, že sme si ju týmto obrazovo bohatým a našľapaným spotom získali a zároveň efektívne odkomunikovali posolstvo,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director, THIS IS LOCCO.

„Hoci sa to nezdá, hardsell býva tradične najťažším zadaním, pretože hlavné posolstvo musíte odkomunikovať ideálne už na začiatku spotu a nie je veľmi priestor pracovať s vypointovaním či sofistikovanejšou kreatívou. O to dôležitejšie je diváka chytiť a nepustiť niečím iným. V tomto prípade sa nám to podarilo šialenou obrazovou skladbou plnou kaskadérskych kúskov a už tradičným humorom, ktorý ku Kauflandu neodmysliteľne patrí,“ dodáva Juraj Kováč, Strategy & Creative Director, THIS IS LOCCO.

Spot, ktorý je nasadený v TV aj online, režíroval Juraj Janiš v produkcii Revers Films. Súčasťou kampane je aj rozhlasový spot a OOH, ktoré pracuje s padaním v typografii.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý

Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Produkcia: Revers Films

Réžia: Juraj Janiš

01 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy 02 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít 03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 04 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 05 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. december 2025 07:04