Výskumy totiž jednoznačne potvrdzujú, že čím viac pozornosti vaša reklama dosahuje, tým má silnejšiu predispozíciu budovať nielen brandové atribúty ako sú znalosť značky alebo zapamätateľnosť reklamy, ale takisto parametre spodnej časti marketingového funnelu, ako sú brand choice či samotné predaje.
Pozícia mediálnych agentúr sa v prípade pozornosti taktiež výrazne zmenila. Kým pred pár rokmi sa marketingový svet riadil rovnicou, že iba dobrá kreatíva púta pozornosť, zrazu máme v rukách (a v mediaplánoch) omnoho viac faktorov, ktoré celkovú pozornosť konzumenta môžu ovplyvniť. Ďalej sa dočítate, že takýmito faktormi môžu byť napríklad formát reklamy, médium/platforma kde formát umiestňujeme či koncové zariadenie, na ktorom sa formát zobrazí.
A prečo sme tieto faktory neriešil...
Zostáva vám 85% na dočítanie.