Čím viac pozornosti vaša reklama dosahuje, tým má silnejšiu predispozíciu budovať nielen brandové atribúty ako sú znalosť značky alebo zapamätateľnosť reklamy.  Shutterstock
StoryEditor

Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention

  • O téme Attention (pozornosti) v marketingovej komunikácii sa toho za posledný rok už povedalo mnoho a keď potrebu dosahovať pozornosť vyzdvihli aj velikáni ako Mark Ritson, celý marketingový svet spozornel. 
  • V článku sa dozviete, ako môžu ovplyvniť pozornosť konzumenta správne nastavené mediaplány. 
  • Aký vplyv na to má formát, médium či platforma ale aj koncové zariadenie. 
  • Aké metriky sa vyhodnocujú pri pozornosti? Na čo si treba dať pozor a koľko to celé stojí? 
  • Určite aj téme pozornosti, ale prioritne crossmediálnemu meraniu sa budú autori článku venovať na konferencii Stratégie Fórum, ktorá sa uskutoční už 8. októbra. Lístky sú stále v predaji. Kompletný program nájdete TU. 

Výskumy totiž jednoznačne potvrdzujú, že čím viac pozornosti vaša reklama dosahuje, tým má silnejšiu predispozíciu budovať nielen brandové atribúty ako sú znalosť značky alebo zapamätateľnosť reklamy, ale takisto parametre spodnej časti marketingového funnelu, ako sú brand choice či samotné predaje.

Pozícia mediálnych agentúr sa v prípade pozornosti taktiež výrazne zmenila. Kým pred pár rokmi sa marketingový svet riadil rovnicou, že iba dobrá kreatíva púta pozornosť, zrazu máme v rukách (a v mediaplánoch) omnoho viac faktorov, ktoré celkovú pozornosť konzumenta môžu ovplyvniť. Ďalej sa dočítate, že takýmito faktormi môžu byť napríklad formát reklamy, médium/platforma kde formát umiestňujeme či koncové zariadenie, na ktorom sa formát zobrazí.

A prečo sme tieto faktory neriešil...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-15 08:02:08 - Feat.: - Title: GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? 02 - Modified: 2024-10-01 09:25:37 - Feat.: - Title: Dve pódia a takmer 50 spíkrov. Už o týždeň sa stretneme na Strategie Forum 03 - Modified: 2024-09-18 11:50:38 - Feat.: - Title: GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť? 04 - Modified: 2024-09-17 13:09:25 - Feat.: - Title: Pozitívna interakcia, trendy a inovácie pri budovaní love brandov. Čo ovplyvňuje lojalitu a prepojenie so značkou? 05 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 04:42