Promiseo zabezpečuje marketingové a komunikačné služby pre najväčšie spoločnosti na Slovensku, startupy, lokálne firmy aj inštitúcie. Počas svojej 15-ročnej cesty si každoročne pripisuje úspechy v najprestížnejších marketingových súťažiach.
Každý detail večera – od priestoru, panelových diskusií, hudobných hostí až po všetkých prítomných hostí a dodávateľov – bol vyskladaný s dôrazom na oslavu dlhodobo budovaných podnikateľských vzťahov.
Moderátorka večera Barbora Krajčírová ako prvého na pódium priviedla zakladateľa a CEO Promiseo, Petra Šoltésa. Vo svojom príhovore zdôraznil, že výročie nie je len o úspechoch či ľuďoch, ktorí tvoria Promiseo. Je najmä o všetkých pozvaných, ktorí sú neoddeliteľnou súčasťou 15-ročnej cesty firmy. K prítomným hosťom sa prihovoril aj kreatívny riaditeľ Dušan Tatranský s víziou mnohých ďalších rokov úspešnej a príjemnej spolupráce.
Inšpiratívne diskusie o marketingu
Bohatý program večera začal prvou panelovou diskusiou na tému budovania dlhodobej marketingovej stratégie. V nej vystúpili Milan Bez Mapy, najznámejší cestovateľský bloger Slovenska, ktorý zastupoval stranu influencerov. O spolupráci s Letiskom Košice hovoril Juraj Toth, pohľad klienta HC Košice priblížil Stanislav Mucha a svoje skúsenosti prezentoval Head of Social Media v Promiseo, Róbert Potoma. Pod moderátorským vedením Lívie Gaľovej z Košice IT Valley sa rozhovor niesol nielen v odbornom, ale aj v zábavnom duchu. Diskusia podčiarkla dôležitú myšlienku – influencer nie je „vec” na jedno použitie. V marketingu je kľúčová konzistentnosť, ktorá prináša najlepšie a dlhodobé výsledky.
Druhá panelová diskusia, ktorú viedla Senior Consultant v Promiseo, Viktória Margitová, sa niesla v duchu otázky: „Je korporátny marketing nuda?“ V diskusii s Beátou Kullovou z VSE, Pavlom Mirossayom z Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia a influencerom Mojmírom Procházkom sa jednoznačne ukázalo, že práve ľudia a ich odvaha robiť veci inak robia marketing – hoc aj ten korporátny – zábavným a zaujímavým. Tomáš Klobušník z kreatívneho oddelenia Promiseo zdôraznil, že hoci je dobré byť inovatívny, bezhlavé riskovanie sa v kampaniach nevypláca. Originálne nápady sú kľúčom k úspechu, no musia byť postavené na dôkladnej stratégii a starostlivom plánovaní.
Dôraz na dlhodobé partnerstvá
Sprievodný program a všetky oblasti eventu – od cateringu po rôzne súťaže, sa niesla v znamení oslavy úspešných partnerstiev. Všetci pozvaní hostia neboli len súčasťou podujatia, ale s Promiseo dlhodobo spolupracujú na mnohých ďalších projektoch, čo vedie k budovaniu pevných podnikateľských vzťahov. Práve to môže byť jedným z kľúčových faktorov úspechu a napredovania firmy už 15 rokov.
Najväčšia digitálna a eventová agentúra v Košiciach zorganizovala akciu, ktorá bola nielen poďakovaním jej klientom a spolupracovníkom, ale aj ukážkou jej práce v online aj offline svete. Oslava narodenín bola dôkazom toho, prečo je agentúra obľúbenou voľbou pre firmy hľadajúce inovatívne marketingové a eventové riešenia. Celá oslava od konceptu až po realizáciu bola dielom samotnej agentúry Promiseo, čo zdôrazňuje jej schopnosť vytvárať jedinečné momenty.