SPP predstavuje svoju ponuku dvoch energií pod jednou strechou.
StoryEditor

Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko

07.10.2024, 08:00
Autor:
lezlez

V novej kampani z dielne This is Locco značka predstavuje svoju ponuku dvoch energií pod jednou strechou, navyše po celom Slovensku. 

Hrdinami novej série spotov je rodinka a ich sused. Hlavnou myšlienkou kampane je, že zákazníci SPP sa už nemusia trápiť s rôznymi poskytovateľmi — v SPP vybavia všetko pohodlne a na jednom mieste.

Naša rodina sa dostane do absurdných situácií

To, čo by malo byť príjemným únikom z mestského zhonu, sa mení na komédiu. Tej sa účastní celá rodina, chtiac či nechtiac.

„Slovenský plynárenský priemysel sa každému na prvú spája iba s plynom. Pritom dodávajú mnohým zákazníkom už viac ako 10 rokov aj elektrinu. Potrebovali sme teda zákazníkom povedať, že s SPP majú obe komodity pod jednou strechou. Zároveň sme s touto kampaňou chceli opäť vrátiť na obrazovky vtip, ktorý tu všade tak chýba a ľudia si ho hneď zamilujú. Prišli sme na to, ako zhmotniť plyn a elektrinu. Stavili sme na otca kutila a jeho výmysly. Tá absurdnosť sa nám hneď zapáčila a tak nás to baví,” povedala Barbora Macko Jančová, senior copywriter v THIS IS LOCCO.

Kreatívna kampaň s jasným odkazom: Prečo si robiť veci zložité, keď môžu byť jednoduché?

Tento koncept zdôrazňuje výhody SPP ako spoľahlivého partnera pre domácnosti, ktorý ponúka komplexné riešenia na jednom mieste. Výsledkom je kampaň, ktorá nielen pobaví, ale hlavne efektívne komunikuje praktické benefity pre zákazníkov.

„SPP je mass market značka, preto sme priniesli to čo máme všetci radi - úsmev a rodinu, nie nepodobnú Griswoldovcom. Hlavným USP je celoštátne pokrytie, a to jasne komunikuje jednoduchý príbeh v ktorom sa ocitne múdry sused ako predstaviteľ značky. Kľúčové bolo držať celý spot čo najbližšie pri produkte a ľudoch. Tento recept nám jednoznačne vyšiel ako víťaz viacerých konceptov v pretestoch a bol od začiatku aj našim favoritom, ”  dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO

Okrem funkčného benefitu kampaň komunikuje aj ten emočný. Elektrina a plyn od jedného poskytovateľa znamená menej stresu, menej papierovania a viac času na dôležitejšie veci.

„Chceli sme poukázať na to, že s nami zákazníci nemusia riešiť žiadne zbytočnosti. Jednoduchá správa – elektrina a plyn od SPP, všetko pohodlne a pod jednou strechou – je jadrom kampane, no chceli sme to ukázať spôsobom, ktorý zanechá stopu a pobaví,“ dodáva Martin Prilinský, marketingový riaditeľ SPP.

Vonku je prvý spot zo série, ktorý je nasadený v TV aj online. Jeho hrdinov môžete vidieť aj na sociálnych sieťach SPP. Súčasťou kampane je aj rádio spot či kľúčový vizuál.

 

Vizitka kampane:

Klient: Slovenský plynárenský priemysel

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Marek Sivy, Martin Jaňák

Copywriter: Barbor Macko Jančová, Daniel Vachuna

Strategy Director: Juraj Kováč

Account Manager: Martin Hudák

Client Service Director: Juraj Rusnák

Produkcia: Film service

Réžia:  Štěpán Fok Vodrážka

 

 

01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 02 - Modified: 2024-12-31 08:26:22 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. január 2025 11:06