V 60., 70. alebo 80. rokoch som nežil. Som dieťa divokých deväťdesiatok. Nezažil som teda takzvanú zlatú éru reklamy, ktorou označujeme dve dekády nasledujúce po spustení TV vysielania vo Veľkej Británii v roku 1955.
Odkedy mi to však príroda umožňovala, vnímal som značky. Branding, prítomný všade okolo nás. Pamätám si farby, uhly, akoby písané písmo Johnson & Johnson alebo striktne jednoduché logá Panasonic a Sony. Chceme však, aby boli také jednoduché všetky?
Z farebného sveta do šedivej šedi
Posledných desať-dvanásť rokov, zhruba od roku 2012, sa vo svete deje fenomén simplifikácie značiek. Firmy, niektoré hnané zmenou správania spotrebiteľov po covide alebo z iných dôvodov, cítili nutnosť pris...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding?
02 - Modified: 2025-09-08 13:19:46 - Feat.: - Title: RE/MAX: Keď sa balón snaží lietať v digitálnom veku
03 - Modified: 2025-09-02 14:36:27 - Feat.: - Title: Think Big Collective: Otáčame paradigmu nášho podnikania, potrebujeme sa pýtať klientov, ako im vieme pomôcť
04 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia
05 - Modified: 2025-07-16 07:03:41 - Feat.: - Title: Lipton sa po desiatich rokoch odvážil na zmenu. Dokázal zostaviť lásku k tradícii s modernými trendmi?