StoryEditor

Je simplifikácia vizuálnych identít značiek tá správna cesta?

V 60., 70. alebo 80. rokoch som nežil. Som dieťa divokých deväťdesiatok. Nezažil som teda takzvanú zlatú éru reklamy, ktorou označujeme dve dekády nasledujúce po spustení TV vysielania vo Veľkej Británii v roku 1955.

Odkedy mi to však príroda umožňovala, vnímal som značky. Branding, prítomný všade okolo nás. Pamätám si farby, uhly, akoby písané písmo Johnson & Johnson alebo striktne jednoduché logá Panasonic a Sony. Chceme však, aby boli také jednoduché všetky?

Z farebného sveta do šedivej šedi

Posledných desať-dvanásť rokov, zhruba od roku 2012, sa vo svete deje fenomén simplifikácie značiek. Firmy, niektoré hnané zmenou správania spotrebiteľov po covide alebo z iných dôvodov, cítili nutnosť pris...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-24 09:40:03 - Feat.: - Title: To dobré pretrvá, ale adaptuje sa. Toto je príbeh rebrandingu najznámejších oblátok 02 - Modified: 2022-10-17 13:12:51 - Feat.: - Title: dotcom advertising sa mení na oh my DOT 03 - Modified: 2022-09-06 09:57:25 - Feat.: - Title: Rozuzlenie kampane s motívom čokolády. Ide o veľký rebranding známej značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 12:34