Program Teach Next prichádza s kampaňou, ktorá umožní ľuďom stretnúť ich fiktívne ja o päť rokov v budúcnosti. Na stránke www.spravazbuducnosti.sk si záujemcovia môžu pomocou umelej inteligencie pár klikmi vygenerovať osobného avatara, ktorý im vtipným a originálnym spôsobom prezradí, ako by mohla vyzerať ich budúca kariéra.
Umelá inteligencia generuje absurdné, často nezmyselné povolania a situácie, ktoré však v budúcnosti môžu reálne nastať. Tieto scenáre stavia do kontrastu s programom Teach Next, ktorý záujemcov pripraví na akúkoľvek výzvu, ktorú im budúcnosť prinesie.
Kampaň je zameraná na prilákanie talentovaných mladých ľudí do medzinárodného programu, ktorý ponúka unikátny full-time job, v rámci ktorého získajú špičkový rozvojový program zahrňujúci stovky hodín školení a osobného mentora. Absolventi a absolventky programu na Slovensku majú vynikajúce uplatnenie, kde dokážu posúvať vpred nielen seba ale aj Slovensko. Napríklad už 6 z nich za svoju prácu získali prestížne ocenenie Forbes 30 pod 30.
„Dúfame, že touto vtipnou a modernou formou oslovíme najmä čerstvých absolventov vysokých škôl, pretože sme im zo sveta priniesli v skutku unikátny absolventský job, ktorý napríklad na Oxforde či Harvarde patrí medzi Top 10 najžiadanejších," hovorí CEO Teach, Stanislav Boledovič. „Je určený pre tých, ktorí to chcú v živote ďaleko dotiahnuť a hľadajú prácu, s ktorou jednak dobre naštartujú svoju kariéru a získajú brutálnu investíciu do svojho osobnostného rozvoja, no zároveň budú môcť najprv v malom a neskôr vo väčšom meniť Slovensko k lepšiemu.”
Od súťažného nápadu mladých marketériek k realizácii
Za kampaňou stoja víťazky prestížnej reklamnej súťaže Young Lions Slovakia – Michaela Martonová a Andrea Vargová z agentúry Triad. Obe kreatívky reprezentovali slovenskú reklamu aj na medzinárodnej úrovni v Cannes.
“Som rád, že nápad autoriek z agentúry Triad neskončil ako mnoho iných súťažných ideí v koši a podarilo sa nám ho v Teach posunúť ďalej. Je náročné osloviť generáciu čerstvých absolventov vysokých škôl, ale verím, že cesta využívajúca najnovšie technologické trendy bude fungovať,” približuje kampaň Ronald Lupták, ktorý pôsobí v Teach ako interim marketingový manažér a bol zároveň aj členom poroty Young Lions Slovakia.
Proces realizácie pôvodnej idey trval niekoľko mesiacov. „Veľmi si vážim, že sme vďaka Teachu dostali možnosť zrealizovať náš víťazný nápad z Young Lions v praxi. Overili sme si, že video s dvojníkom z budúcnosti naozaj technicky vieme spraviť, ale prišli sme aj na to, kde má AI svoje limity. Vďaka spolupráci so širším tímom Triadu sme ideu ešte posunuli a vniesli do nej viac zábavy,“ hovorí Michaela Martonová.
Keď technológie odovzdávajú posolstvo i zabavia
Kombináciu štyroch inteligentných technológií špeciálne zostavili pre potreby kampane a v tejto podobe použili na Slovensku po prvýkrát.
„Kampaň je skvelý príklad, ako technológie vedia pomôcť odovzdať posolstvo a citovo zaujať publikum. Spájame tu hneď viacero AI modelov a rozdielnych technológií do jedného výsledku, ktorý ohúri aj zabaví zároveň. Volám to AI-aided User Generated Content,“ hovorí Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer z agentúry TRIAD.
VIZITKA KAMPANE
Klient: Teach.sk - Ronald Lupták, Markéta Plichtová, Michal Mironov
Agentúra: TRIAD
Kreatíva: Michaela Martonová, Andrea Vargová, Michaela Markusková
Chief Creative & Strategy Officer: Martin Woska
Account Director: Anh Doan
Senior Account Manager: Katarína Puškarová
Web developer: Roman Janajev
Graphics designer: Oliver Turčan
Web dizajn: Agentúra Echt – Michal Chovaňák