Výkonnostný marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného digitálneho mixu. Umožňuje rýchlo reagovať na trhové zmeny, prináša okamžité výsledky, no zároveň vyžaduje dôkladné plánovanie a neustálu optimalizáciu. PPC marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako dosiahnuť okamžité výsledky v digitálnom priestore. Značky, ktoré potrebujú rýchlo zvýšiť návštevnosť svojho webu alebo overiť nové trhové hypotézy, využívajú PPC ako jednu z hlavných stratégií.
„PPC kampaňou ľahko nalejete návštevnosť na web. Preto je to prvá voľba hlavne pri štarte reklamy v digitále,“ hovorí tímlíder PPC tímu v marketingovej agentúre Basta digital Jakub Malec. Jednou z výhod PPC kampaní je práve ich schopnosť reagovať na dopyt, ktorý je jasne viditeľný vo vyhľadávačoch.
Jakub Malec vysvetľuje, že ak sa pozrieme do Google vyhľadávania, vieme jednoducho identifikovať, o čo je záujem, a tam zobrazovať reklamu. Je však potrebné myslieť na to, že tento záujem je obmedzený. Ako príklad uvádza predvianočné obdobie, keď povedzme 12-tisíc ľudí vyhľadáva konkrétnu detskú hru, no cieľová skupina matiek s deťmi, ktorá by si túto hru mohla kúpiť, je omnoho väčšia.
Zostáva vám 85% na dočítanie.