Výkonnostný marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného digitálneho mixu. Umožňuje rýchlo reagovať na trhové zmeny, prináša okamžité výsledky, no zároveň vyžaduje dôkladné plánovanie a neustálu optimalizáciu. PPC marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako dosiahnuť okamžité výsledky v digitálnom priestore. Značky, ktoré potrebujú rýchlo zvýšiť návštevnosť svojho webu alebo overiť nové trhové hypotézy, využívajú PPC ako jednu z hlavných stratégií.
„
PPC kampaňou ľahko nalejete návštevnosť na web. Preto je to prvá voľba hlavne pri štarte reklamy v digitále,“ hovorí tímlíder PPC tímu v marketingovej agentúre Basta digital Jakub Malec. Jednou z výhod PPC kampaní je práve ich schopnosť reagovať na dopyt, ktorý je jasne viditeľný vo vyhľadávačoch.
Jakub Malec vysvetľuje, že ak sa pozrieme do Google vyhľadávania, vieme jednoducho identifikovať, o čo je záujem, a tam zobrazovať reklamu. Je však potrebné myslieť na to, že tento záujem je obmedzený. Ako príklad uvádza predvianočné obdobie, keď povedzme 12-tisíc ľudí vyhľadáva konkrétnu detskú hru, no cieľová skupina matiek s deťmi, ktorá by si túto hru mohla kúpiť, je omnoho väčšia.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-18 16:35:01 - Feat.: - Title: Marketéri hlásia masívny nástup AI SEO. Kto zmešká vlak, je mimo hry
02 - Modified: 2024-11-04 13:02:59 - Feat.: - Title: Chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu
03 - Modified: 2023-10-06 11:37:21 - Feat.: - Title: Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky?
04 - Modified: 2022-12-22 12:28:09 - Feat.: - Title: Online marketingová agentúra Glidy darovala Pf-ku, ktorá im dokonale ladí s firemným sloganom
05 - Modified: 2020-04-14 16:49:21 - Feat.: - Title: Koronakríza a SEO: Čo robiť, kedy redukovať náklady a kedy zainvestovať?