Výkonnostný marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného digitálneho mixu. Jednou z jeho dôležitých zložiek sú PPC kampane.Shutterstock
StoryEditor

Vyhnite sa najčastejším chybám v PPC kampaniach. Zle nastavené ciele znamenajú nižšie predaje

03.12.2024, 08:26
  • Spoločne so špecialistami na túto časť digitálu sa pozrieme na efektivitu PPC kampaní a možnosti, ktoré prinášajú, ale aj riziká, ktoré netreba podceňovať.
  • "Je to prvá voľba pri štarte reklamy v digitále," hovorí Jakub Malec z Basta Digital. 
  • Laura Letašiová z EssenceMediacom tvrdí, že výhodou PPC je jednoduchá merateľnosť a rýchlejšie výsledky. Súčasťou stratégie podľa nej musí byť dobre nastavené SEO. 
  • Prečo musí byť efektivita postavená na neustálej optimalizácii? 
  • Ako sa postaviť k AI, personalizácii a novým formátom? 
  • Viac informácií k téme výkonnostný marketing nájdete v špecializovanej prílohe Stratégií Výkonnostné agentúry 2024, ktorú si môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku. 

Výkonnostný marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného digitálneho mixu. Umožňuje rýchlo reagovať na trhové zmeny, prináša okamžité výsledky, no zároveň vyžaduje dôkladné plánovanie a neustálu optimalizáciu. PPC marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako dosiahnuť okamžité výsledky v digitálnom priestore. Značky, ktoré potrebujú rýchlo zvýšiť návštevnosť svojho webu alebo overiť nové trhové hypotézy, využívajú PPC ako jednu z hlavných stratégií.

PPC kampaňou ľahko nalejete návštevnosť na web. Preto je to prvá voľba hlavne pri štarte reklamy v digitále,“ hovorí tímlíder PPC tímu v marketingovej agentúre Basta digital Jakub Malec. Jednou z výhod PPC kampaní je práve ich schopnosť reagovať na dopyt, ktorý je jasne viditeľný vo vyhľadávačoch.

Jakub Malec vysvetľuje, že ak sa pozrieme do Google vyhľadávania, vieme jednoducho identifikovať, o čo je záujem, a tam zobrazovať reklamu. Je však potrebné myslieť na to, že tento záujem je obmedzený. Ako príklad uvádza predvianočné obdobie, keď povedzme 12-tisíc ľudí vyhľadáva konkrétnu detskú hru, no cieľová skupina matiek s deťmi, ktorá by si túto hru mohla kúpiť, je omnoho väčšia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 13:02:59 - Feat.: - Title: Chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu 02 - Modified: 2023-10-06 11:37:21 - Feat.: - Title: Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky? 03 - Modified: 2022-12-22 12:28:09 - Feat.: - Title: Online marketingová agentúra Glidy darovala Pf-ku, ktorá im dokonale ladí s firemným sloganom 04 - Modified: 2020-04-14 16:49:21 - Feat.: - Title: Koronakríza a SEO: Čo robiť, kedy redukovať náklady a kedy zainvestovať? 05 - Modified: 2020-02-25 13:37:35 - Feat.: - Title: Matoviča a Kisku si krátko pred voľbami vyhľadávalo na Google najviac ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2024 08:50